Friday, January 16, 2015

FRIDAY OUTFIT :: Mud percutian ringkas











kemeja material cotton jenis casa yang selesa 
sekarang cari beli baju mesti dah terus2 berbutang
sebab.. boleh pakai lama sampai lepas bersalin -senang nak susu kan anak nanti- heheh..

sedang dalam mud percutian ringkas lagi singkat










macam biasa.. qaleef mana nak bagi kerje sama yang sepenuh nya...








jangan tanya kenapa perut aku tak nampak walaupon kandungan lebih kurang 5 bulan
pakaian longgar aku memang betul2 buat perut aku terlindung...
kemeja tu memang betul2 loose...dan sangat2 selesa...







notatanganAty :: mood bercuti.. tapi jangan risau.. jual beli ephyra berjalan seperti biasa...



10 comments:

DYatie ABakar said...

Cantik! Yt suka yg simple & loose gini. :)

nayfatimah rasyid said...

cantik lar baju ;)
dah 5 bulan ...kejappp jew hehee

Wawa Yusoff said...

cantik! kemas dan simple :)

wani ezryl * said...

wahh nampak makin berseri pregnant 5months ni.

Cik Puan Tqah said...

cm kt cameroon je.. btul x?

eamy milea said...

nampak stylo sangat mommy-2-be ni

Yana MIB said...

ok jgn lupa update entry bercuti lak pasni... :)

Nadiah Hanum Wahab said...

Untung larrr...nak masuk 5 bln perut comel lagi...

sYuFiNaZ SuHAiMiN... said...

Comey sokmo dia!!!

dd dudu said...

aty beli katne baju ni :) suke2 smpi lutut