Monday, February 09, 2015

EPHYRA :: berapa lama nak nampak kesan nya...dan perlu ker repeat order..??




aku rasa antara soalan pasal produk ephyra yang popular..

salah satu nyer ni lah..

- berapa lama nak nampak kesan..??

- kenapa perlu repeat order 

- berapa lama nak consume ephyra ni...


yer lah.. aku paham maksud pertanyaan tu..

kalau berkesan.. napa orang repeat order kan..

tapi cer ko pikir..
kalau tak nampak kesan dari kotak pertama tu..
orang nak tak repeat order lagi..??
okeh.. kalau ada pon..mungkin peratusan nya rendah..
maksud nya.. tak putus asa dan yakin tuk kesan jangkamasa panjang...

tapi... biasa nya lah..
sebab dah nampak kesan dari kotak pertama atau dari 'trial pack' tu..
walaupon mungkin tak ketara..
buat pengguna lebih yakin tuk terus kan..
alhamdulillah....

aku consume ephyra setahun lebih.. 
berhenti masa awal2 mengandung..
alhamdulillah.. aku serasi dengan ephyra ni..
dan tak pernah rasa nak cube lagi produk lain...
bukan setakat kesan jangkamasa pendek..
tapi jugak kesan jangkamasa panjang nya..


okeh.. macam ni lah..
secare ringkas nya..

badan kite sel2...atau segala yang baik..asal nya elok..
akan berubah.. berkurang.. atau hilang mengikut peringkat usia..
atau jugak keadaan sekeliling..
make-up yang dikenakan..
pemakanan.. cuaca...
semua tu akan buat kulit kite kusam atau sel2 boleh rosak..
jadi sebab tu lah kite memerlukan makanan tambahan tuk memperbaiki keadaan ni semua..
bukan setakat ephyra la..
apa2 yang ko makan pon...makanan tuk kecantikan..
atau kesihatan..
selagi badan ko perlukan...selagi tu lah ko perlu amik..
contoh seperti vitamin2 bagai tu..
ko bukan makan setakat tu n kekal sampai biler2..
satu masa.. bende2 tu akan berkurang dalam badan kite..
dan kite perlu kekalkan pengambilan nya tuk kesan jangkamasa panjang..

macam tu jugak lah ephyra..
khasiat dalam ephyra... mungkin berkesan tuk ko waktu ni..
atau mungkin dalam masa yang lama biler ko berenti..
tapi satu masa nanti.. khasiat2 tu akan hilang jugak..
dan ko perlukan semua tu tuk menambah atau membaik pulih segala apa yang di perlukan dalam badan kite...

tu aku selalu cakap ngan semua pembeli-atau yang bertanya..
bukan setakat ephyra jer..
apa2 sahaja supplement kesihatan-kecantikan yang ko nak amik..
bukan setakat hari ni amik..
esok nampak kesan.. dan tak perlu amik dah... 
so..sama jugak macam ephyra...
kenapa orang repeat order..walaupon dah nampak kesan...
semua tu di sebab kan apa yang aku cakap ni lah...

boleh jer ko nak berenti tuk beberapa ketika..
macam badan aku sendiri...
aku biasa akan stop pengambilan produk pemakanan atau lebih tepat -ephyra- ni
setiap 6 bulan sekali...
sebab..satu masa.. badan aku macam immune ngan kashiat dalam nya..
hahaha.. pelik kan..tapi aku rasa normal..
aku biasa dengar akan perkara ni..
so..selepas sebulan-2.. baru aku start balik..
secare selang sehari pulak...
macam tu lah aku kekal kan sampai sekarang...
alhamdulillah.. ephyra memang berkesan tuk aku..
mungkin tak nampak secare fizikal..
tapi aku dapat rasa kan sendiri secare dalaman nya..
kat bahagian2 badan lain...dari segi tenaga..kuku...rambut...
tapi kalau sapa2 dah ikut blog aku ni lamaaaaa dulu..
memang kesan ketara kot pada kulit muka aku..
sekrang jer -sejak setahun lepas -sejak mula consume ephyra ni
orang tak tau yang dulu kulit aku punyer lah teruk.. kusam hitam lebam.. hamek...huhu

okeh.. berbalik pada soalan

-berapa lama nak nampak kesan

ni memang peberet soalan lah ni...

bagi aku.. sebenarnya.. kesan nya bergantung pada badan seseorang...
ada orang memang aku terima feedback..cepat seawal 10 hari..
tapi ada orang lambat sikit..
macam aku sendiri..
aku tak perasan sangat sebenarnya..
cuma lepas habes sekotak.. kebetulan waktu raya..
ramai dah tegur perubahan kulit aku...

jadi.. nak kate semua orang akan dapat kesan ketara dan cepat tu...
tak boleh gak lah...
tapi bagi aku.. insyaa Allah berkesan..
yang penting.. jangan putus asa.. dan positif jer..
kekadang..kesan nya kite tak perasan..
tapi orang lain yang nampak...









ni antara testimoni awal pengguna yang baru mencuba ephyra..

korang pon yang nak rasa sendiri.. kene cuba dulu..
jangan risau pasal rasa..
sebab ephyra ni rasa die sedap...!! rasa buah2.. oren2 macam tu..
tak de pon rasa ubat ke pahit bagai tu..memang takde masalah ko nak minum insyaa Allah..











DAPATKAN PACK EPHYRA DENGAN HARGA KASIH SAYANG

dengan harga LEBIH MURAH...


DI SINI !!!










PREMIUM PACK [30 SACHETS [SEBULAN]

 :: FREE BOTOL SHAKER
:: FREE POSTAGE SEMENANJUNG


#free skin bar [sabun] sementara masih ada stock [terhad]




TRIAL PACK 10 SACHETS

FREE POSTAGE SEMENANJUNG







-bahan2 dalam ephyra dan kelebihan nya-






WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089
[untuk urusan jual beli sahaja]

EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com