Monday, April 13, 2015

EPHYRA :: dapatkan harga lebih murah dari pasaran dan ORIGINAL hanya DISINI !!





baru2 ni ada orang tanya aku sampai 2-3 kali..
kenapa murah sangat aku jual..
hohoho.. ko ni.. aku bagi murah pon ko nak tanya kenapa..
macam tak suker lar pulak..

tapi aku paham..kenapa orang tanya macam tu..
sebab orang takut biler murah sangat..
aku jual produk tiruan..

tapi.. sebenarnya.. ko jangan lah risau..
yakin lah.. aku memang jual ORIGINAL
tapi tetap ngan harga yang lebih murah dari pasaran..
lagi2 kalau ko amik set/pakej
lebih berbaloi..!!

tuk pengetahuan.. aku amik ephyra ni direct tau..
ngan pihak HQ oceanlife..
bukan melalui dealer/agen tengah..
kekadang aku deal sendiri ngan owner/ceo oceanlife ni iaitu kak Miza..
jadi..takde lah pulak akan timbul aku dapat barang tiruan bagai..
aku pon tak nak jual produk tiruan ngan korang semua..
dan ramai yang biasa repeat order ngan aku sebab percaya..
jadi.. yang selalu was was tu..
jangan risau yer..
EPHYRA yang aku jual adalah ORIGINAL DAN MURAH dari harga pasaran..


korang yang masih belum pernah merasa produk EPHYRA ni..
jom guna sekarang..
nak dekat raya ni..
insyaa Allah meletop2 lah korang cantik kulit di pagi raya nanti..
kene try consume dari sekarang..
amik sekali pakej minuman PREMIUM EPHYRA dan SKIN BAR EPHYRA
kombinasi yang sempurna..!!
try dulu.. tak try mana nak tau hasil nya kan..insyaa Allah..

testimoni orang bagi bukan sikit..
aku jer tak sempat nak share selalu2 ngan korang..
ada yang minum 2-3 sachets nampak kesan pada kulit muka dah..
alhamdulillah.. aku yang baca pon rasa nak lompat bintang kan..
ni kan pulak orang yang merasai sendiri kesan nya..
kulit cantik berseri.. senyum mesti sampai telinga kan...


bukan tu jer..
ada customers aku memula beli trial pack tuk diri sendiri..
belum pon habes.. dah order premium pack..
sebab kate nya nampak kesan dan serasi..
tak sampai sebulan repeat order beli 2 box sekali gus..
lepas tu beli 3 box lagi kate mak pak mertua minum sekali pon suka..
biler minum rasa lebih tenaga dan cergas..
Allahu... biler baca macam tu.. aku rasa teruja..
sebab.. kebaikan ephyra ni dapat di rasai semua orang..!!
tak kire umur dan jantina...
alhamdulillah....
memadai dah tuk aku sebagai pengguna ephyra jugak..
yang percaya akan keberkesanan ephyra ni sendiri..

ephyra ni memang seseuai tuk semua peringkat umur..
dari budak sampai lah orang tua..
lelaki.. atau perempuan tak de sebarang pantang larang..
ramai ibu mengandung dan lepas pantang..menyusu kan anak tanya aku pasal ephyra ni..
aku memang sangat2 galakkan mereka tuk mula consume..
tuk ibu mengandung.. selain kekal cantik berseri..
insyaa Allah membekalkan lebih tenaga

untuk ibu menyusukan anak..
dah banyak testimoni yang mengaitkan susu badan melimpah-ruah selepas consume ephyra ni..

untuk ibu berpantang..
harus lah tuk kembalikan tenaga..
tuk memulihkan sel2 dan hormon2 yang berubah semasa mengandung tu..
kulit2 mati di perbaharui..
insyaa Allah biler masuk kerje balik..
habes pantang... kulit berseri2 dan lebih bertenaga walaupon beranak kecik giteewww..

dan paling penting sekali..
khasiat ephyra ni akan di perolehi oleh baby jugak melalui susu badan..!! subhanallah..
ramai cakap..kulit anak akan cantik..
yang ada ekzema akan berkurang atau pulih..
alhamdulillah..



ni share sikit testimoni ngan korang semua...










EPHYRA MEMBANTU ANDA ::

✔️masalah jerawat pulih
✔️jeragat hilang
✔️parut berlubang akibat jeragat makin pudar
✔️masalah eczema pulih
✔️kulit jadi lebih bersih & berseri
✔️suami/ kawan2 perasan perubahan pada kulit yg jadi lebih glowing


✔️berat badan turun 1-2 kg
✔️perut kempis!!! .



teruja baca kan..??
korang pon patut rasai nya sendiri..

jadi.. jom dapat kan EPHYRA ni dan jugak SKIN BAR ni
dengan HARGA LEBIH MURAH dari pasaran dan ORIGINAL di sini !!
just whats app / sms :: 019-2085089 [aty]
atau email :: nurha_abdul82@yahoo.com tuk pertanyaan lanjut..



DENGAN HARGA LEBIH MURAH DARI PASARAN DAN ORIGINAL DI SINI..!!!

LEBIH BERBALOI..!!!!






SET 1 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] 
 + EPHYRA SKIN BAR
FREE BOTOL SHAKER
FREE POSTAGE SM


SET 2 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
+ EPHYRA SKIN BAR
FREE BOTOL SHAKER
FREE POSTAGE SM

SET 3 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] SAHAJA
FREE BOTOL SHAKER
FREE POSTAGE SM


SET 4 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS] SAHAJA
FREE POSTAGE SM


SET 5 ::
EPHYRA SKIN BAR SAHAJA
POSTAGE RM 7 SM







EPHYRA SKIN BAR





WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089
[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call]
EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com