Wednesday, June 10, 2015

kulit baby lebih bersih cerah dan tenaga luar biasa dengan EPHYRA sewaktu mengandung..!!















aku kan.. memang sapa2 tanya... boleh tak consume Ephyra ni waktu mengandung..
memang aku akan cakap.. aku galakkan sangat..
selain tau Ephyra ni memang bagus dan sesuai..
aku sendiri berpengalaman rasa sendiri kehebatan Ephyra waktu aku mengandung ritu..

kalau ikutkan.. Ephyra ni boleh jer di ambil dari awal2 mengandung pon lagi..
tapi.. lebih di galakkan sewaktu kandungan 4-5 bulan..
atau kalau ikut aku..lepas2 ko habes mabuk tu..
sebab.. kalau ko ada alahan teruk..
memang minum makan jer muntah..membazir lah pulak kan ko nak amik ephyra ni waktu tu..
dan kalau boleh biar lah selepas kandungan tu kuat sikit..

aku sendiri mula consume ephyra ni waktu mengandung dulu..
masa kandungan masuk lebih kurang 3-4 bulan macam tu..
memula tak kosisten.. sebab berenti lama gak kan..
tapi aku perasan.. setiap kali aku amik ephyra..
tak kisah lah pagi atau malam..
aku dapat rasa badan aku lebih bertenaga siang nya..
bangun pagi senang..
pastu macam extra tenaga lebih..
siyes ni..





aku ni memang dari awal mengandung..[lepas mabuk teruk]
sampai lah hujung nak beranak..
memang aktif giler..kehulu kilir..
lagi2.. aku kerap sangat ke shah Alam meneman-bawak tina ke spital..
kalau tak kene gaya..memang letih sangat2..
masa awal2 tu..perut tak berat lagi..
tak rasa sangat..
tapi..masa hujung2 tu..
lagi pulak..aku lagi bertambah kerap kekadang duduk 3-4 hari kat umah tina -jaga tina-
tapi alhamdulillah sangat..
aku dapat rasakan.. Ephyra ni memang membantu aku..
aku tak mudah terasa letih yang melampau...
tak pulak rasa mengantuk nak tido sepanjang2 waktu..
kalau kate tak k rumah tina pon..
macam2 aktiviti aku buat..
ko pon tau kan..
aku selalu cerite.. aku ni macam kucing nak beranak..
asyik nak mengemas jer..
hujung minggu.. keluar jejalan ngan abah sado n qaleef..
memang orang kate..macam tak gheti penat lah..
laki aku pon risau nengok nya..

jadi tu pasal la aku perlu kan minuman kesihatan macam ephyra ni..
membantu memberi kan tenaga lebih..
di samping tuk kecantikan dalaman..

alhamdulillah lah selamat aku beranak kan si shaquille tu..
dan aku perasan..
kulit shaquille memang agak beza ngan kulit abang nya qaleef..
kulit die extra cerah..!!bersih dan merah..
memang tak di nafikan...
kebaikan dari Ephyra ni memang anak dalam kandungan pon dapat gak..
alhamdulillah..
memang dah tau dah kan.. banyak dah testimoni bagitau tu..
jadi tu pasal lah aku awal2 lagi dah tak sabar2 nak consume semula ephyra ni..
nak anak kulit ceghah giteewww...

dan lagi..tau tak..shaquille tak de jaundice .. 
aku tak pasti lah sebab ephyra ke apa..
sebab aku memang tak ada amik apa2 supplement lain pon..
even..ubat klinik kasi pon langsung aku tak makan..
lagipon ramai gak pembeli aku cakap perkara yang sama..
kalau betul..memang alhamdulillah sangat...
memang bagus ephyra ni tuk aku mengandung waktu tu..
dan baby dalam kandungan...


eeaahh ada tak aku cerite kat korang yang masa mengandung tu 
aku langsung tak bengkak kaki..
ada aku buat entry tu....
haaa.. ni aku baru tau.. hahaha..
rupernya..ephyra ni membantu mengurang kan bengkak kaki tu..
patut lah sampai ke sudah..kaki aku tak lah bengkak bolat jer..heheh..


jadi.. tu pasal.. aku selalu galakkan ibu mengandung tuk consume ephyra ni jugak
sebab memang berkesan..insyaa Allah..
banyak lagi kesan2 baik lain..
tapi yang aku cerite ni obvious lah tuk aku..
nanti aku nak cerite pulak pengalaman berpantang aku ngan ephyra..
lagi besh giler..!!





korang..sapa2 nak rasa sendiri..
tak kisah lah mengandung atau tak ker bersalin ker atau tak..
boleh lah cube ephyra ni..
bagus tuk tenaga seharian tau..
tak caya.. cube lah dulu..

boleh dapat kan ngan harga kasih sayang..
yang pasti lebih murah dan berbaloi..
hanya kat SINI yer...
hanya dengan aku..







SET 1 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] 
 + EPHYRA SKIN BAR

FREE BOTOL SHAKER
FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
FREE POSTAGE SM


SET 2 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
+ EPHYRA SKIN BAR
FREE POSTAGE SM

SET 3 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] SAHAJA
FREE BOTOL SHAKER
FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
FREE POSTAGE SM


SET 4 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS] SAHAJA
FREE POSTAGE SM


SET 5 ::
EPHYRA SKIN BAR SAHAJA
POSTAGE RM 7 SM





WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089

[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]





EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com





UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI