Sunday, July 05, 2015

cepat..!! tinggal lagi seminggu jer ni nak tutup.....









pos laju pon dah kuarkan notis nih...
jadi.. tinggal minggu ni jer kalau korang nak beli EPHYRA ni 
dan insyaa Allah boleh dapat sebelum raya..
sempat lagi ni...tapi kene beli laju2 lah yer...supaya tak frust nanti..

sekarang pon.. dah ramai respond kata barang lambat sampai..
aduuuhhh.... memang dah tau dah tu..
cuma harap nya pembeli bersabar yer..
alhamdulillah... aku syukur sangat sebab dah tak pernah jumpa lagi pembeli yang buat perangai..
tak sabar..atau suka marah2...
dah lama tak kene maki ngan pembeli.. hahahah...[alhamdulillah]
senang hati aku nak berniaga..
syukur Allah sentiasa berikan aku dan temukan aku ngan orang yang baik2...
bagi aku..dan aku pegang..mesti jujur dan ikhlas berniaga...
dan jangan amik mudah biler melibatkan amanah..
tu jer aku pegang..selain dari tolak ansur ngan pembeli..serta orang lain..
aku jugak pembeli on9..selalu membeli..
jadi.. banyak kan sabar..tolerate...dan paham situasi orang lain..
buat baik ngan orang lain..insyaa Allah akan dapat kebaikan yang sama..
what u give..u get back... giteewwwww... heheh..
mudahkan urusan orang lain..insyaa Allah urusan kite pon akan dipermudahkan..

bukan tak de langsung masalah..
tapi mohon selalu supaya Allah sentiasa bagi kite jalan keluar..
dan banyakkan sabar serta istifar penghapus dosa..
kenang balik kot ada kesilapan kite sendiri pada orang tak sempat nak di tebus...

Alhamdulillah.. kalau betul cara dan jalan nya..
apa sahaja kite buat.. Allah akan berkati..
biler Allah ada ngan kite.. insyaa Allah segala nya pasti akan ok..

bukan setakat ko cakap.. Allah ada..Allah ada..
tapi mulut dan hati ko maki hamun hamukkan orang lain..
eeaaahh... hahaha.. 

astagfirullah.. bulan2 romdan ni...
kalau jumpa orang2 cegitu..kite doakan supaya die berubah ke arah lebih baik..
dan itu paling terbaik..
dari kite dok mengata sama kan..
walaupon sakit jiwa raga membaca status2 nya.. eeaaahh..lagi sekali.. hahahaha..hampuuunn...

okeh.. berbalik pada penjadualan penghantaran ephyra..
PENGHANTARAN EPHYRA DI BUAT HARI2...
TAPI.. PEMBAYARAN MESTI DI BUAT SEBELUM PUKUL 10 MALAM..
dan barang akan di hantar esok nya...
aku pon nak cepat2 hantar dan barang sampai kat pembeli..
runsing aku kalau barang tak sampai ni tau..
siyes..susah hati..
yang penting pegang no tracking aku kasi tu..
aku nyer style..sapa2 biasa beli ngan aku tu tau lah..
tracking number aku bagi sebelum barang di hantar..
kire masa aku tulis2 alamat tu.. aku terus snap gambar bagi customer..
tu salah satu cara nak jimatkan masa..
dan nak senangkan hati pelanggan kite..
sebab dari nombor tracking tu lah kite boleh tau kedudukan barang yang di beli..
alhamdulillah..cara tu agak berkesan..
biler ko cakap nak hantar tu..kene terus terang..
jangan kate dah hantar..tapi belum sebenarnya..tipu pelanggan..
rezki pon tak berkat..
aku kalau kate ada masalah..tak boleh buat penghantaran..
aku memang terus terang jer.. walaupon macam seram2 jer kan nak bagitau..
mungkir janji.. buat orang marah..
tapi sebenarnya..lagi satu tips...JUJUR..terus terang tu lebih baik keadaan dan penerimaan nya dari kalau ko menipu...
dan jangan ego tuk meminta maaf..
sebab dari maaf tu boleh meredakan keadaan..
insyaa allah..cube lah...agagaga.. gitu ko bagi tips macam expert sangat..
tapi tu lah yang aku amalkan selama ni..dan banyak membantu aku...

perkara utama.. perbaiki akhlak kite jugak..
insyaa Allah kite pon akan berjumpa ngan orang yang akhlak nya baik2 jugak..
aku pon sedang berusaha keras tuk memperbaiki akhlak sendiri..
menjadi wanita dan manusia lebih baik..insyaa Allah..
moga Allah permudahkan...



ok... cukup lah tu..
tak pasal kang orang cakap jadi ostazah mee segera pulak kang.. hahaha..
anggap aku sekadar berkongsi apa yang aku tau dan dapat daari orang lain jugak..
sama2 kite dapat manfaat kan...


jangan lupa order EPHYRA laju2..
minuman kesihatan JUS PHYRA dan SKIN BAR EPHYRA yang ngah laku keras..!!
giler ko laju orang membeli..
masing2 nak sihat bertenaga sepanjang bulan ramadhan..
dan cantik berseri time raya nanti...
insyaa Allah... melalui pengalaman aku sebagai pengguna EPHYRA selama nak masuk tahun ke 3 ni..
ephyra memang berkesan..!!
alhamdulillah.. aku bersyukur jumpe ngan produk kesihatan dan kecantikan yang serasi ngan aku..
cuba lah dulu korang2 pon..
dan rasai sendiri kehebatan ephyra ni..

cepat laju2 beli sementara pos laju nak hantarkan lagi nih..!!

penghantaran akan di buat SETIAP HARI..

10 july pos laju last hantar..- hari jumaat
jadi last aku terima order dan pembayaran pada 9hb july - hari khamis
sebelum pukul 12 tengah malam..





dan jangan lupa tuk dapatkan harga kasih sayang ngan aku yer..!!!








STICKY POST ENTRY





PRODUK ORIGINAL









KELEBIHAN MINUMAN KECANTIKAN EPHYRA ::



  • sesuai untuk lelaki dan perempuan
  • perubahan ketara seawal 3-7 hari !!
  • kesan pencerahan yang menakjubkan
  • ENERGY BOOSTER
  • Merawat serta mencegah jerawat / jeragat
  • Wajah cerah berseri tanpa perlu suntik atau rawatan laser
  • mengecilkan liang roma
  • merawa ECZEMA
  • Mencegah KEDUTAN dan kekenduran kulit
  • altenatif kepada suntikan VITAMIN C dan GLUTATHIONE
  • Menghilangkan tompok hitam dan PARUT
  • Meningkat kan fungsi SETIAP SEL dan MELAMBATKAN PENUAAN
  • meningkat kan PENGELUARAN SUSU IBU
  • Meningkat kan DAYA KETAHANAN BADAN / imunisasai badan
  • RAMBUT dan KUKU menjadi lebih sihat
  • memabantu MENYAH-TOKSIK dan pencemaran dalam tubuh
  • melancarkan PELAWASAN dan menghasilkan lulit yang cerah
  • MELANSINGKAN tubuh badan - menstabilkan METABOLISMA
  • mengempiskan perut buncit







  • UNTUK KESAN LEBIH EFEKTIF.. GUNAKAN BERSAMA DENGAN SKIN BAR EPHYRA





    EPHYRA SKIN BAR






    KELEBIHAN EPHYRA SKIN BAR ::

    • Menghasilkan kulit cantik gebu
    • kulit lebih licin dan lebih cerah berseri
    • melindungi kulit dari sinaran matahari
    • meratakan tona kulit
    • memudarkan parut, jeragat, blackhead dan cela pada wajah
    • mencerahkan kulit yang gelap dan kusam termasuk bahagian badan
    • menghilangkan lingkaran hitam sekeliling mata
    • memutihkan celah ketiah dan celah peha



    Jom dapatkan segera dengan HARGA LEBIH MURAH DARI PASARAN DAN ORIGINAL DI SINI..!!!




    Diluluskan oleh KKM 
    Dijamin Halal oleh JAKIM
    Lebih 100 ribu testimoni berjaya dilancarkan sejak tahun 2012 .




    SET 1 ::
    EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] 
     + EPHYRA SKIN BAR

    FREE BOTOL SHAKER
    FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
    FREE POSTAGE SM


    SET 2 ::
    EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
    + EPHYRA SKIN BAR
    FREE POSTAGE SM

    SET 3 ::
    EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] SAHAJA
    FREE BOTOL SHAKER
    FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
    FREE POSTAGE SM


    SET 4 ::
    EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS] SAHAJA
    FREE POSTAGE SM


    SET 5 ::
    EPHYRA SKIN BAR SAHAJA
    POSTAGE RM 6 SM


    * dapatkan sampul duit raya EPHYRA EDISI TERHAD untuk pembelian EPHYRA PACK PREMIUM sahaja -selagi stock masih ada







    WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089

    [untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]





    EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com





    UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI