Monday, December 14, 2015

2016... r u ready gais...??








2016 is coming..!! so soon... 
Planning time.. 
And it is going to be a very busy year..insyaa Allah..
May Allah ease me with health and permudahkan segala urusan serta perancangan..

2015.. no achievement..eerr..hahahaha... aku rasa lah..
selain dari kegembiraan atas kelahiran Muhammad Ash-Shaquille..
dan kesedihan atas kehilangan adik tersayang Tina..

kehilangan tina satu impak yang sangat besar dalam keluarga aku selepas hanya selang 2 tahun lepas kehilangan emak..
dan 2 tahun sebelum tu kehilangan arwah afiq adik aku..
selang 2 tahun..3 kali kehilangan..

jadi..kiteorng hidup dengan lebih menghargai apa yang ada..dan yang tinggal..

2015 aku lebih fokus pada anak2..
shaquille yang sedang aktif..dan masih baby perlukan perhatian sepenuh nya..
dan qaleef yang dah mulakan pre-school atas permintaan die sendiri
pada usia 3 tahun selama 3 jam sehari 
buat life aku terlalu bizi untuk pikirkan perkara lain selain mereka..

terasa segala nya pada tahun 2015 terlalu pantas..

suka dan duka...
2015 aku akan tinggalkan dengan penuh kenangan..

tahun ni sekali aku dapat pengalaman sekali lagi featured dalam magazine dan tv..
tambah pengalaman..tambah kenalan..tambah kenangan sebagai blogger..

selebih nya..kehidupan aku lebih pada keluarga...
alhamdulillah dikurniakan rezki nikmat kebahgiaan takde kurang nya....[syukur sangat2]



dan semoga 2016 akan menjanjikan lebih lagi..amin...
azam aku setiap kali pon..
mahu menjadi manusia yang gembira dan sentiasa bersyukur atas setiap satu nya..insyaa Allah




jadi..apa pulak kenangan korang untuk tinggalkan 2015 ni..??

dan apa yang korang mahukan untuk tahun 2016 akan datang ni..??