Monday, January 11, 2016

HOME MADE Tepung goreng ayam tak perlu celup telur :: bahan perlu ada kat rumah












aku kan..bende2 mudah macam ni memang suka.. hahaha..
senang lagi2 ngan anak kecik ni..
nak makan yang simple2 jer.. ko  berlecah ber-kuah2 sangat. anak tak berapa gemar..
yang makan goreng..panas2..letak kicap..tu lah yang banyak makan nya..
lagi pulak kekadang aku ni tak sempat nak masak ngan anak kecik ni..
tapi kebulur kalau tak makan..
tu aku akan pastikan semua2 ni macam tepung goreng atas ni barang mesti ada kat rumah..
walaupon nampak macam simple..
setakat goreng celup tepung..
tapi kan sebab sedap..memang membuka selera..
makan pulak panas2.. bukan jer dak qaleef.. aku pon laju perabeh kan.. heheh..

lagi2 lah produk2 muslim bumiputra home made macam ni..
dah lah banyak...murah pulak tu..
Rm 5 hengget jer satu pack untuk 300 gram..
banyak la kaaannn...
mudah guna..tak yah nak kene celup2 telur pon..tapi tetap rangup..

ada rempah ratus dalam tepung ni yang buat rasa tepung nya selepas di goreng sedap..!!
memang boleh terasa...
tak macam biasa aku beli kat luar tu.. tepung tebal..tapi rasa kurang..
biler fes time pakai yang ni.. memang puas hati dari sgi rasa nya..
Macam aku amik yang ni..SPICY..
pedas dari rempah tu yang terasa sedap nya..
siyes ni aku suka...memang akan repeat order banyak ratus kali lah ni jawap nya..heheh
lepas ni nak try yang original pulak..



bukan setakat ayam jer..
aku guna jugak tuk goreng udang.. peberet dak qaleef ni..
kemahen banyak die makan setiap kali pon..
tu yang macam kriuk2 tu.. sedap makan ngan nasi..aku suka..

nak salut kan kat udang boleh..sotong..ketam boleh..
sayur2 macam bayam ker mushroom ker pon boleh..
tempe...kopok leko pon pon boleh..sedap oooii..

cuba lah sendiri sekarang...
memang aku rekemen kan sangat...

Mudah-rangup dan sedap !!







HARGA :: RM 5 / pack
[Tidak termasuk kos penghantaran]



kalau ada yang berminat nak beli
boleh HUBUNGI 

PN LINA [Trusted Seller]
WHATS APP / SMS ONLY :: 012-3714379
[panggilan telifon tidak akan di layan sama sekali]