Wednesday, April 06, 2016

kempis kan perut selepas bersalin dengan INTEEMOR



Ada x yg nk kempiskan perut ; terutama skali yg baru lepas bersalin?

tahan makan ??
senam ??
zumba ?? 

Org dulu2 suka makan jamu, utk tenaga & maintain berat badan.
Nenek2 kita dulu, tgk pinggang cemana kan? 

Pakai baju kebaya - pinggang size A4 mmg xde hal.

Sebab apa?

Dorang rajin amalkan herba2 & akar kayu semua. 

Siap rebus n minum pepahit - nk jaga dalaman sekaligus kekal selim.
Tu sebab orang zaman dulu2 anak berderet pun pinggang halus & solid uolsss!!😘👍

Org sekarang? 

Baru beranak satu dua - dah badan menggelebeh.
Sana sini terkeluar isi terlebih. 
Arghh !!!! stress kan?

Nak tahu maklumat lanjut?


INTEEMOR LAH JAWAPAN NYA..!!





I N T E E M O R 
- botanical drink khas utk wanita -


#Inteemor dgn gabungan 16 herba & makanan Sunnah seperti manjakani, sireh, dong qui, kacip fatimah, buah delima, madu dan habatussauda menjamin wanita untuk : .

💋 cantik luaran & dalaman.
💋 memberi bentuk badan ideal.
💋 menstabilkan hormon & melancarkan perjalanan darah.
💋mengintimkan hubungan suami isteri.
💋 merapatkan & menegangkan aset wanita. .
💋 memberi tenaga & kecergasan.



Ramai betul yg suka dgn Inteemor
Jamu moden yg sedap, manis dan mantopppp! 



 "Sis, INTEEMOR ni bleh kuruskan badan yeh? Berat saya TURUN 7kg! Panik gak memula. Hahaha. Sebab X de pon tahan makan n x de pulak asyik ke jamban je. Minum ni sebab nk bagi sihat dalam & luar, alhamdulilah - badan pon bertenaga n rasa lebih ringan. Dan plg best, suami puji badan MAKIN SLIM. Tu yg check, tgk2 berat turun 7kg! Tq kak..."







WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089[ATY]

[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]


EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com