Friday, May 20, 2016

hadiah yang terlambat sampai..



anak2 baru jer tido...
aku baru nak panas engine buat kerje...
tetibe bunyik loceng kemain bedeting2 4-5 kali di tekan..
uuiitt..marah keewwwww....

courier services lah tuuuuuu......!!!

time aku dok menunggu2 dari kemarin...-risau nak kuar rumah lama2-
takde pulak datang nya..
time aku dah pasrah jer..
time2 ni pulak ko sampai.. huhu..tangisan dalam kesyaduan nama nya ni..
time aku rasa baru nak ada masa free sikit nak online..
tup2...anak2 aku dah pon bangun..!!!! 2-2 orang pulak tu..
sebab tido sebantal kate nya... huwaaarrgggghhh...
anak2 aku jenis tak menanges bangun tido.. tak lah cranky..
tapi.. macam si kecik tu bangun memang akan carik aku jer lah kan..
tak ley nak buat keje...ppffttt...

okeh..tapi ni sebab abah sado dah balik dari site...
ngah rileks sejukkan badan tu depan tv...
anak2 dok kerumun die jer.. macam biasa..manja2 giteewww..
so..curik masa sikit..update blog ni..






ni barang aku tunggu tu....
i swear...i'm waiting for dis...like hell..!!
aku dah order dari hari Isnin hokeh..
ingat paling lewat sampai semalam [khamis]
at least sebelum hari ni..hari jumaat...
sebab... bende ni.. adalah hadiah yang aku belikan tuk qaleef..
okeh..tuk tcer die to be exact....
tuk majlis sambutan hari guru sekolah dak qaleef hari ni..
kire qaleef nak kene bawak hari ni lah...
nak buat acaner...takde rezki cikgu die hari ni.. huhu..
hari isnin jer lah kasi...tak besh sangat lah rasa nya kan...
kesian dak qaleef.. tak bawak apa2 gi sekolah..
nak hadiah kan kat cikgu kelas dia...hurrmm...
[cikgu tak mintak pon-tapi cikgu die layak dapat]

selalu tak lah lambat teruk macam ni..
bukan sekali-2 aku beli barang zalora.. puluh kali..ker ratusan kali..kot..
tapi.. biasa pakai gdex.. aku rasa paling lambat pon semalam sampai dah...
kali ni aku tengok die hantar pakai courier service 'NINJA VAN'
fes time aku dengar... aku masuk page die..rasa dari Singapore ni..
tak kisah pon sapa nak hantar...
tapi..biler lambat macam ni..!! geram gak lah aku rasa nya ni...
update status..dok kata pending2....
sedangkan dah amik barang kuar dari zalora sehari lepas payment dah...
nak contact pon tak de hotline...jenuh aku godek..
email kat derang jer lah akan hal ni..
siap email zalora jugak tak pasal tanya status..[yang sepatut nya tak perlu]
akhirnya.. aku pasrah jer lah menunggu..

tup2 datang dah..
petang pulak tu..dalam waktu tak terjangka..
sebab.. tengok status tadi..masih pending lagi...

takper lah..asalkan sampai....alhamdulillah..syukur..

cakap pasal hadiah hari cikgu ni..
sebab mak aku cikgu.. dan aku ada pengalaman sikit akan hal tu..
sooooo..bak kate abah sado.. bagi bende yang praktikal..
dan apa kite sangat2 suka...[bukan frame letak muka anak kite]
which is.. aku suka bag... kasut.. pakaian.. perabot..perhiasan... make up..!!
hahaha..teruk sangat kan perangai..
tapi lebih mudah tuk aku memilih tuk bagi cikgu dia..
-walaupon aku terpaksa wassap kawan aku tanya pendapat..hahaha...
sebab cikgu qaleef muda sangat..!!
dan citarasa aku berubah mengikut umur...giteewwww....

ok lah.. macam biasa..tak ley lama2 borak kat sini..
anak aku dah bagi sound effect dah tu... 
daaaa...
selamat berhujung minggu gais...



#teacherdeservedsumtingbetter