Friday, May 20, 2016

kekalutan apa kah ini...!!!!


ok.. ada masa free sikit sebelum amik qaleef..dan shaquille tido..
laju2 update..
i swear... rasa separuh nyawa arrange timing..
setiap masa tanam niat nak update blog.. hahaha..
tapi tengok kan dah hari jumaat..
dan aku update sekali je minggu ni..
ahaaakkss..


sedangkan banyak nau bende nak cerite..
ritu.. fes time kiteorang pergi hari sukan sekolah..
dan qaleef dapat no 1!! [ group]
mak teruja anak bawak balik ape kenama kalung kat leher tu.. hahaha..
aku masih simpan yang aku punya masa sekolah rendah dulu..!!
dan sekarang.. aku tunggu anak2 aku punya pulak..
seronok nya jadi mak ni.. seronok lalui semua ni..

ok..tapi bukan tu aku nak cerite..

nak cerite pasal satu  fashion show kat KL last weekend aku pergi..
tapi tak sempat jugak nak buat entry..
huwaaaarrggg.. tak tau nak pikir apa..
tetibe abang aku kol..tanya..either aku kat rumah ker..??
kekadang die mungkin nak singgah makan kat umah.
biler aku cakap..kat umah..
abang aku "duduk jer lah tu??"

whaattt..!!!!! rasa nak jerit kat abang aku waktu tu..hahaha...
sila lah datang dan tengok..sila lah sila lah...

kalau lah boleh aku duduk2 jer...

sigh

tapi tak per jer pon..kalau die nak datang..
cuma adik nya tak sempat masak lagi.. hahaha..
sebab niat nak beli nasik beriyani kat satu kedai ni [yang ada hanya pada hari jumaat jer]
aku beli bungkus jer kejap lagi tuk die sekali.. ngeeee..bertabah lah bang..

jujur nya..lamaaaaaa sangat aku tak hang out ngan family aku..
aku rindu mereka2..
ritu aku kol abang aku tak dapat2...
wassap kat group pon tak reply..
tapi aku tak sempat nak get back balik..
ruperya hp abang aku rosak...huhu...*seb baik..hahaha
kalau tak..rasa bersalah sebagai adik..
dah lah lama sangat jugak tak datang lepak umah die...

lepas tu...lamaaaaa sangat tak ajak ayah aku kuar sarapan..
dapat tipon kejap2 jer...
die pon sibuk.... masa sibuk pilihanraya sarawak tu..
tetiap minggu ke sana... jadi biler aku free hujung minggu nak gi umah die..
die tak de pulak..*alasan kuat

lama hokeh..lamaaaaaaa...
sumpah rasa bersalah... [okey..kol dia laju2 sekarang jugak]


pause



ok dah...
only 5 minit... huhu... 
esok set tu sarapan sama2.. semua..ngan abang aku sekali..
insyaa Allah

sepatut nya..dah janji..sebelum puasa ni..
nak buat majlis tuk family.. makan2.. tahlil dan doa selamat tuk besday anak2..
lulu..qaleef.. shaquille.. ayah aku..daus[tina] lahir bulan 4 dan bulan 5
so boleh lah buat sekali..sekali buat tahlil tuk afiq..tina dan emak yang meninggal dulu pon pada bulan rejab dan syaaban..
tapi..biler..??!!
dah nak dekat sangat puasa ni..

minggu lagi satu..[27-28-29 may] aku ada bukak bazar raya 3 hari kat Ampang KL..
nanti aku bagitau vanue eh..
korang boleh lah datang.. bagi sokongan kat aku..heheh..
jual baju raya kanak2.. yang ada macam2 lag jenis tak sempat update kat blog ni ha..
tudung kanak2 pon ada macam2 pattern..lawa2...
datang lah korang sebagai pembaca blog aku.. aku bagi harga istimewa..
termasuk instant shawl kids 2 muka tu jugak..
hanya tuk korang tau..

tu aku bizi sangat uruskan bende ni..
tempah itu dan ini..
carik stock baju kurung anak2 yang comel...
korang kalau nak beli yang jenis sulam cantik..
boleh lah datang tengok kat booth aku nanti..
nanti aku share tapak yer...

ni kat bawah ni..
ada 2 lagi jenis instant shawl aku jual
[aku sediakan 8 jenis tudung kanak2 termasuk yang sebelum ni aku jual tu..dan bawah ni jugak]
aku tak sempat nak buat photoshoot ngan model...!!
tapi aku cuba buat sebelum puasa ni..
supaya korang boleh pilih color senang nanti..
tapi kalau korang nak beli dulu sekarang pon boleh dah..
atau kalau nak gi booth aku kat Ampang nanti...





DIAMOND INSTANT SHAWL FOR KIDS
Free Size :: 3 tahun - 8 tahun 
material heavy chiffon tapi tak tebal
12 pilihan color menarik

HARGA :: RM 29 sehelai
COMBO 3 PCS :: RM 59  [Jimat Rm 22]





DOUBLE DOKOH INSTANT SHAWL FOR KIDS
Free Size :: 3 tahun - 8 tahun 
material heavy chiffon tapi tak tebal
12 pilihan color menarik

HARGA :: RM 29 sehelai
COMBO 3 PCS :: RM 59 [Jimat Rm 22]



ok..nak order laju2 sekarang....stock terhad

019-2085089 
whats app/sms sahaja tau..



Ok.. nak amik qaleef dah.. bye....