Wednesday, July 20, 2016

dah hampir 5 tahun........





ni gambar last week ni.. lepas raya....
time tengah2 bulan.. stock ephyra habes puleeekkk..
mud melemau lepas raya ritu... gigih jugak lah pergi hamek stock..
aku hengatkan stock yang ada cukup lah tuk sampai seminggu-2 lagi..
yer lah..dok pikir.. ikut pengalaman meniaga ephyra ni bertahun.. 
biler dah tengah bulan time tu..
dan lepas raya pulak... selalu slow sikit.. 
tapi tu lah.. rezki tu kan urusan Allah..
dan  tak pernah putus...seperti air mengalir giteeewww... alhamdulillah..

in fact..dari masa cuti raya tu lagi pon ada yang masih beli macam biasa..
siap ada yang fes daya raya..membeli ephyra...
tapi aku hanya boeh hantar isnin minggu depan nya lah kan..[since aku pon kat kampung johor]
idak lah raya2 ni aku nak membawak ephyra penuh2 bonet kereta...huhu

dan jujur nya.. lebih dari kebiasaan...sebab kate nya.. takut lepas raya nanti lagi takde bajet..
so beli sesiap buat stock...-kebanyakan nya memang regular customers aku sejak bertahun..
tu isnin..lepas raya fes wek tu..aku dah gi buat fes postage lepas ramadhan.. 
terus2 jer stock yang ada habes dah...ppffttt....
selalu nya..jarang putus stock.. lagi sikit2 nak habes..dalam se-ctn tinggal..
aku terus topap jer... sebab tak nak customers tertunggu2..
sapa biasa beli ngan aku tu..tau lah aku memang sentiasa ada stock jer.. heheh..
so jangan risau sangat key..
aku hamek direct dengan Hq... ORIGINAL hokeh.. tapi harga terbaik dari ladang...
tapi kali ni... tak cukup stock nak hantar kat orang..
nak tak nak..penat beraya minggu pertama tak hilang lagi..
baju menimbun tak habes basuh..
tapi kene gak lah aku kuar gi amik stock..wajib..!!





ok..kali ni amik stock tak banyak.. 10 ctn jer..cukup lah kot sampai akhir bulan..
[harap nya lah] 
sebab dah tengah bulan pon kan..
memang gi sendiri jer.. kalau abah sado takde..
walaupon malas giler ya hampun rasa nak tampau diri sendiri..
tapi gigih kan lah jugak aku menghangkut anak..
lepas amik qaleef balik sekolah..terus jer ke KL tu amik stock..
nampak tak dak qaleef tu kat dalam...
bukan aku hangkat pon kan.. ada abang warehouse yang dah biasa jumpa tu angkut masuk dalam kereta..
lepas tu nanti sampai rumah tunggu jer lah abah sado pulak bawak turun ke rumah.. 

jadi.. takde yang susah sangat pon...

sapa kate aku meniaga ephyra ni senang2 duduk goyang kaki rilek2 kat rumah dan dapat duit income masuk sesaja..

memang lah tu... memang nak kene.. hahaha..
bukan akan hal ni jer..apa2 pon kalau ko nak meniaga atau nakkan sesuatu...
apa2 yang kite buat.. pasti ada usaha..kene rajin..
macam aku sendiri ni.. tak ley nak harap abah sado gi amik kan stock..
biasa aku gi amik sendiri..setiap kali pon..
yang kecik2 box macam skin bar/serum nano/skin snow/inteemor..
kalau aku order tak banyak.. box tak besar..aku soh derang pos jer..
tapi yang besar2 macam ni.. berpuluh ctn nak kene top up stock..
aku prefer amik sendiri jer lagi laju.. dan lagi jimat..
seb bek lah tak jauh nau aku boleh drive amik..
cuma...rajin tak rajin tu jer la..
nak maju.. nak berjaya.. nak kan sesuatu.. usaha kan lah sendiri..
tak yah pikir nak bergantung sangat kat orang..
anak kecik ke hapa.. pandai2 lah ko ekjas..
kalau kata semua tak boleh..semua nya malas.. semua nya susah..
ok.. lupakan...
tu aku ni pon.. sama gak lah macam tu..
memang macam leceh jer nak hangkut anak kecik macam ni..
tapi.. syukur lah anak2 aku jenis senang handle sendiri..
dak shaquille tak banyak ragam biler bawak keluar..
qaleef pon dah besar dan paham cakap..
so far.. anak2 pon dah biasa gamak nya.. 
qaleef tu tengok building dan jalan aku nak ke ephyra pon ni pon tau dah..
nanti die cakap.."mama nak amik barang ker..??"
hampir setiap minggu aku ke sana amik stock barang...
dah bertahun pon...huhu

aku nih.. siap boleh singgah IKEA damansara 3 beranak shopping lepas gi Ephyra tu.. hahaha..

laki aku yang selalu risau terlebih..

alhamdulillah.. dah tahun ke-4 dan hampir masuk 5 tahun aku dengan ephyra..!!
rasa bersyukur Allah bagi aku jalan rezki aku yang satu ni...
dan rasa berterima kasih pada kak Miza sebab bagi aku peluang dan ruang ni..
dari asal nya hanya iklan kat blog.. [yang macam2 orang mengata aku masa tu]
jadi dropship agent.. dan alhamdulillah sekarang jadi dealer sah..
dari setakat se-ctn dua jer sebulan..sekarang mampu amik dan jual berpuluh ctn dan beratus sebulan..

dan lagi satu..kepercayaan orang tu sangat penting..

aku sendiri ada ribuan regular customers..yang memang dah tetap order setiap kali pon..
aku biasa tak berkira sangat ngan regular customers aku ni..
bagi jer lagi murah2..atau free barang lebih sikit...
haaa..korang pon tau sapa korang2 semua..
dan mekaseh kat korang yang percaya pada aku selama ni..


tu bukti nya..[gambar atas tu] aku amik original dircet dari HQ nya sendiri..

walaupon aku jual kat korang ngan harga kasih sayang lebih murah...
dapat lagi barang free percuma banyak...





PROMO DILANJUTKAN SEHINGGA 30 SYAWAL!
.
Yeszaa!! Siapa2 yg x sempat grab promo ni before, masih boleh dpt kan lg kay?!!
.
Yang nak topup stock pon bleh smentara harga TGH SUPER JIMAT ni!!



Ephyra SkinBar ( sabun muka ) + Ephyra Skin Nano ( advanced repair serum ) + Ephyra Skin Snow ( advanced repair white moisturizer )

________

Set ni mmg HOT SELLING & ramai yg dah cuba & HAPPY SGT DGN RESULT lepas pakai x sampai seminggu. Kulit makin CERAH, BERSIH & GLOWING! .





TAK TAHU MACAM MANA NAK GUNA EPHYRA SKIN SNOW???
.
.
Jangan risau! Jangan panik! Ephyra Skin Snow adalah pelengkap kepada Ephyra Skin Care Series. .
.
Ini langkah penjagaan kulit dari ephyra. Mudah sangat!.😊
.
1️⃣ Gunakan ephyra skin bar yang berfungsi MEMBERSIH & MENCUCI KULIT WAJAH dari kotoran.
.
2️⃣ Ambil Ephyra Skin Nano Advanced repair serum utk MERAWAT MASALAH KULIT DARI DALAMAN.
.
3️⃣ Sebagai PERLINDUNGAN & MAINTAIN cantik-gebu-cerah, gunakan
Ephyra skin snow utk kekalkan kelembapan wajah & lindungi kulit dari masalah & pencemaran!
.
.
Senang je kan? Tak perlu susah-susah. Yang penting, semuanya tak melekit, tak berminyak dan cepat sangat meresap! .
.
❌ Paraben.
❌ Merkuri.
❌ Hydroquinone.
❌ Bahan Kimia yg boleh rosakkan kulit.
.
.

Ephyra Skin Care Series menggunakan 100% ekstrak semulajadi & terjamin selamat serta halal utk pengguna! ❤️ semua jenis kulit, lelaki & perempuan boleh guna! .
.
#ephyralovers boleh beli secara individual utk semua produk 
Ephyra Skin Care Series ni tau!





SET EPHYRA PREMIUM PACK [30 SACHETS]
+ EPHYRA SKIN BAR [1 PC]

PERCUMA EPHYRA SKIN NANO (5ml)
PERCUMA EPHYRA TRAVEL SOAP CASE [1PC]
PERCUMA BOTOL SHAKER
PERCUMA POSTAGE


LEBIH BERBALOI..!!!!



apa tunggu lagi...stock sangat2 terhad tau..!! whats app/sms sekarang jugak..



STOCK TERHAD TAU...



WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089

*[untuk urusan jual beli sahaja yer..tolong jangan call/atau wassap sebarang pertanyaan berbentuk peribadi/tidak berkaitan dengan jual beli produk..ianya TIDAK AKAN dilayan sama sekali]



EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com


UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI