Thursday, January 18, 2018

Rumah aty fared - jemputan untuk peminat Dekorasi..

Lappy hantar servis.. time lappy takde gatal lak nak update blog.. ๐Ÿ˜…

Entry ringkas jer... ramai tanya.. dah lama aku tak update pasal deko2 macam dulu2..

Sigh...


Aku tau..Aku pon perasan.. n aku pon rindu..

Aku pon tak tau la napa.. Rasa macam entry deko macam susah tuk aku sekarang.. sedangkan tu masih lagi kecintaan n hobi aku.. giteeewww

Maybe sebab takde apa yang baru... kot..

Tak macam dulu2.. selalu berubah2...sebab tu selalu sharing...Sekarang kang balik2 aku share bende yg sama.. Korang lak jemu nanti...

Sebenarnya.. kalau kata entry nak jawap pasal hal2 deko yang orang tanya.. boleh jer.. banyak sangat.. eerrr.. sebab banyak tu la rasa tak termampu aku bak jawap sudahnya aku tak jawap langsung.. hahahahaha...

Eerrr... tak kelakar

Aku tau.. uhuuukkss..





Eeaahh sekarang aku dah ada ig khusus tuk deko2 rumah tau.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ @dhomฤ“_atyfared giteewww nama diberi... boleh la follow.. KALAU SUDI.. ๐Ÿ˜…


Baru jer buat ni.. end of nov kot acamtu.. tetibe ghajin macam takde kerje jer ko kan aty... hahaha..

Tapi buat masa ni semua gambar2 #throwback jer.. saja start dari awal.. dari mula2 dapat kunci.. dari belum pindah.. sekarang baru nak masuk post tuk throwback tahun 2015.. gambar2 lama.. yang dah biasa korang tengok pon maybe..

So tuk peminat deko2..aku JEMPUT datang kerumah baru aku tu..  boleh la follow kalau nak.. PEMINAT jer yer.. kalau tak suka.. di nasihatkan  tak yah lah.. takut muntah tengok gambar2 deko syiok sendiri tu nanti.. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Ok la.. till then...