Monday, February 19, 2018

borak kosong isnin..


haaaa.. aku mula lah ni.. mula dah... mula malas nak tulis lagi.. huhu

dari hari ke sehari.. bertangguh2 tu lama2 jadi makin malas..
die jenis kalau once dah tulis.. then ok.. boleh tulis lagi.. 
camtu gak biler berenti lama... terus jadi malas balik...

orang cakap.."gigih lagi tulis blog eh "

gigih tak gigih tu belakang kire..
yang penting bagi aku secara personally...blogging ni lebih pada hobi tuk aku sendiri..
rasa macam.. ada sesuatu yang aku suka nak buat.. dan sentiasa carik masa tuk lakukan..giteewww..hahaha
macam hobi tu lah kan...kalau kau kata dah suka.. kau sibuk macamana pon..
kau sentiasa akan carik masa nak lakukan..
dan bila kau dapat buat.. kau akan seronok..

so.. walaupon menulis tuk suka2.. penulisan pon tak berseni langsung..
tapi.. aku masih suka.. tak dulik lah orang baca atau tak..
tak kesah kalau nampak macam syiok sendiri pon kan..
dah cakap hobi.. bukan nak dulik sangat pon kalau takde orang nak baca dah sekarang..heheh..
sama macam masa memula aku menulis dolu2..
tak pernah dulik pon kalau ada orang baca..
tapi still nak menulis.. dan seronok menulis..
walaupon tengok tak sampai 100 orang pon klik baca..
dan sungguh aku tak sedar langsung bila masa tetibe aku ada pengikut dan pembaca sendiri.. hahaha..
dulu lah yer.. dulu..
n now.. kalau takde orang baca lagi pon.. aku tetap rasa nak menulis..
perasaan nya masih sama macam dulu.. masa memula menulis dolu2..
cuma tu lah.. bila makin banyak komitmen.. masa tu pon makin kurang..
anak2 pon makin besar.. dan makin perlukan perhatian..
kerje pon makin bertambah.. so.. macam ni jer lah..
rasa nak tulis.. aku tulis.. rasa tak sempat tu.. takper lah.. nak buat acaner kan..
kehidupan begini lah yer... sentiasa berubah... kite pon kene move on cegiteeww.. hahaha..

masih sayang blog ni.. 

cukup lah tuk aku...



sebenarnya.. aku pon kurang sihat 2-3 minggu lepas..agak lama..
badan lemau.. dan rasa nak tido jer...
demam berpanjangan dan agak teruk.. panas ya hampun..
last demam macam tu punye teruk masa awal mengandungkan shaquille.. 
sama rasa demam nya.. panas badan tu rasa sendiri pon tak ley nak sentuh..
sikit jer lagi rasa nak serah diri sendiri kat spital..
tapi sebab makan minum ok jer.. cuma tah kenapa panas sangat tah..
alhamdulilalh ok jer lepas2 tu..walaupon berulang..
takut gak denggi ker kan..
tapi ok dah ni.. sihat.. batuk jer sikit2... 


ok lah.. tu jer nak sembang..
nanti aku sambung lagi.. ada kerje nak buat..
tapi banyak jer bende nak borak.. 
insyaa Allah nanti2 key..