Monday, February 12, 2018

korang kalau nak order wainscoting cantik lagi JIMAT.. better order dari sekarang...






sibuk siapkan order wainscoting dari customers.. ada yang order tak banyak tu macam atas ni.. ok lah..tak lama sangat nak siapkan.. janji 7 ke 10 hari.. tapi macam ni 3 hari setel dah..so boleh setelkan yang lain pulak.. ni pon bukan full set.. ni suku bahagian jer tuk frame..  frame ni yang complicated sikit sebab nak kene ukur sudut tu kene tepat.. 
minggu ni pulak panas terik membantu jugak proses nak undercoat tu.. 

yeerr.. nampak MACAM senang yer.. tapi remeh dan amik masa nak hadap.. 
yang sebelum ni aku cerite proses tampal-pasang jer kan...aku tak cerite sangat proses2 sebelum tu..yang kau tengok bende dah siap.... yang susah2 aku tak malas nak cerite.. huhu... 



abah sado gigih ukur n potong.. pakai mesen memang kerje lebih halus dan kemas.. 
kalau sebelum ni buat tuk diri sendiri pon nak kan hasil kerja terbaik..
inikan pulak buat tuk oghang..setiap kali nak ukur potong tu nebes... serious...




alhamdulillah.. ada orang percaya kat kiterang dan tak teragak2 nak ngoder.. aku memang tak amik banyak.. lagi2 sebab kene tunggu abah sado.. aku tukang amik order dan tukang ukur nak beli kayu..dan QC.. pastikan kerje teliti dan perfect..
selebih nya kerje abah sado..  kalau die out station.. memang amik masa sikit lah...but so far buat masa ni ok jer lagi.. aku ok jer nak buat sendiri jugak.. cuma kederat tu jer lah...sebelum ni pon aku ok jer hadap buat sendiri.. 

korang kalau lah terpikir2 nak order tak nak order atau nak sebenarnya..tapi bertangguh2.. better tempah jer sekarang.. aku konpiden korang nak pasang..nak lawakan rumah korang sebelum raya kan.. ni pon dah bulan 2..[kejap jer kan].. puasa tengah bulan 5 yer.. lbh kurang 3 bulan jer lagi.. aku pon bulan2 pose tak nak lah amik banyak2 order.. so sebab tu nasihat kan korang kalau dah kata termimpi2 teringin nak pasang wainscoting kat rumah tu.. tempah jer lah.. bayar deposit dulu pastu nak amik akhir bulan time gagi pon boleh.. aku tak kisah... yang penting..place order dulu..dan aku siap2 buat korang punya... haaa giteewwww kau meracun... hahahahahahaha


aku nak mudah kan kerja korang jeeewww.. tu jer.. jujur aku cakap..ikut pengalaman..dari raw material nak hadap potong licinkan bagai tu yang leceh dan penat.. nak pasang tu memang tak susah mana.. kalau laki korang tak nak tolong..kot bizi ker.. mintak lah tolong adik ker tolong2 pegang giteeeww pon boleh...tak perlu kemahiran sangat pon..just kene teliti sikit bila ukur tu jer.. pastu upah lah topap internet sebulan dia.. macam aku dulu...hahaha kantoi... 



so kot nanti terbukak hati nak order.. jangan lupa roger aku key...  aku bagi variasi harga terbaik..insyaa Allah.. ada discount pulak tu..[tertakluk terma dan syarat]

bukan design ni jer tau.. tapi ikut korang nak buat macamana.. ada customer aku kemarin nak petak2 besar jer..takde yang kat tengah2 tu.. ada yang nak panjang or lebar jer tak banyak frame kecik2.. boleh jer.. no problem.. wassap jer aku kite borak2 tengok acaner.. 







FACEBOOK 

INSTAGRAM