Tuesday, April 24, 2018

seluar mengandung stylo selesa dari MAMA PRETTY






aku rasa.. setiap kali mengandung.. mesti aku akan ada problem ngan seluar... 

baju mengandung sekarang takde masalah.. tapi seluar tu...kalau salah pakai.. memang tak selesa..!! lagi2 bila perut makin membesar...

aku dulu nak lawa punya pasal..tibai jer pakai jeans bawah perut.... elok lah ruper nampak pakai tu.. tapi sumpah tak selesa.. lagi2 pakai lama... nak duduk hapa sakit bawah perut... keras...

yer lah.. memang lah boleh pakai seluar getah ke hapa.. seluar cerut ker.. tapi.. tu kalau duk umah.. bila keluar.. berjalan.. nak gak melawa2.. jangan lah nampak selekeh sangat walaupon mengandung.. dan tak semua orang pon jenis pakai asal boleh jer.. ada orang jenis jaga penampilan.. aku yang tak kerje ni pon.. nak pakai elok2.. apetah lagi yang kata bekerja tu kan... kene pakai formal.. ada yang nak kene jumpa orang..kene pakai kemas... seluar yang sesuai... 

kalau tak mengandung tu.. tak de masalah.. ni time mengandung tu la....memang kene selesa lagi2 kat bahagian bawah perut..


aku ingat lagi tahun 2011 mengandungkan qaleef.. jenuh nya nak jumpa seluar sesuai..lagi2 masa tu aku masih bekerja... dan kene attended meeting bagai.. orang kata kene sedia helok...  masa tu takde pendedahan sangat... tak ramai yang tau dan jual maternity pant ni..susah dapat aku rasa.. aku pon tak berapa tau.. 
so bila mengandung tu.. aku beli suar lebih besar kat pinggang.. tapi masih lagi tak selesa.. dapat imagine tak...bila tak selesa.. lagi2 tuk pakai lama seharian.. mula lah rasa mood tu tak baik jer jadi nya.. huhu.. serious ni tau... lagi2 bila kandungan makin berat kebawah.. kancing seluar macam menekat bawah perut.. nak duduk pon seksa...

pulak tu.. dah beli seluar besar2... lepas beranak tak ley pakai dah suar tu.. sayang jer rasa.. aku masih ada lagi seluar2 yang pinggang nya bukan size aku.. tak boleh pakai...

aku rasa ramai yang pernah hadapi bende ni kot kan.. 


tapi sekarang best kan... dah tak risau lagi pasal seluar mengandung.. mudah nak dapat.. yang penting carik yang sesuai jer ngan kita.. dan aku perefer seluar mengandung dari mamapretty.com ni sebab banyak pilihan menarik up to date dan cantik2 !!







eeaahh.. korang tau tak apa beza seluar mengandung ngan seluar biasa tu..?? dan kenapa aku cakap seluar mengandung dari mamapretty.com  ni best nya lain macam?







1. Selain dari material selesa, 100% cotton seluar ni jugak mempunyai “belly support” yang mempunyai ciri-ciri “stretchable” sebagai sokongan kepada perut yang semakin membesar.

2. Ada poket kat kiri kanan... sama macam seluar formal yang sesuai tuk di bawa ke pejabat..senang nak isi barang.. 

3. mampu menutup keseluruhan bahagian perut tanpa terasa seperti dicengkam. boleh lah nak bergerak aktif dan bebas takde rasa terbeban atau tak selesa dan seterusnya dapat menyelesaikan aktiviti dan tugas harian dengan lancar dan selamat.

4. boleh pakai untuk pada bila2 masa pon..!! boleh bawak ke pejabat tuk kegunaan formal.. boleh pakai santai selesa kat rumah.. boleh nak bawak berjalan bercuti ke hapa kan.. tetap cantik jer... 

5. Paling best seluar ni boleh dipakai sebelum, semasa & selepas pregnant. Sebab terdapat tali yang “adjustable” bersama butang yang boleh diselitkan di bahagian pinggang. So mommy boleh pakai ikut keselesaan perut. Boleh dibesarkan atau dikecilkan ikut kesesuaian keadaan perut mommy menjadikan penampilan lebih kemas, anggun & bergaya.






baca testimoni pembeli yang puji seluar mengandung gojes dari mamapretty.com  ni.. cantik kan tengok derang pakai.. yang penting.. keselesaan time mengandung tu... 





Size seluar dari mamapretty.com  ni ada dari size S HINGGA 5XL tau !! so jangan risau susah carik size bagai yer..





ni dia warna2 HOT.. lawa2 kan... !! khakis / hitam / biru gelap.. yang mana pilihan kalbu

apa tunggu lagi.. mommies yang preggy tu.. demi keselesaan kite dan baby dalam kandungan.. aku rekomen sangat seluar stylo cantk lagi bergaya dari mamapretty.com  ni.. insyaa Allah berbaloi beli..





beli lebih lagi jimat chuollss...!!!! tengok bawah ni.. macam2 lagi barang PERCUMA akan dapat dengan pembelian 2 helai ke atas..




bukan tu jer tau...special untuk pembaca blog AKU BUKAN BIDADARI ni, akan dapat lagi tambahan diskaun dari harga promosi yang tertera di website yer.

nak dapat kan discount tu lagi, caranya mudah sahaja, :

1)Utk dapatkan RM4 off, share www.mamapretty.com di wall FB anda & screenshot post itu sebagai bukti dan wasapkan sekali dgn bukti bayaran

2)Utk tambahan RM2 diskaun lagi , Taip kod diskaun "AMP01" dalam whatsapp ke 018-212 3253 ketika berikan slip atau screenshot bukti pembayaran melalui bank transfer/online. Sertakan sekali Nama, Alamat, No.tel, Email, Saiz & Warna.




waaaahh... lagi berbaloi2.... jom lah kite gojes bersama2 walaupon time mengandung dengan seluar dari mamapretty ni giteeewww....


nak tengok dan dapatkan tawaran hebat lebih lanjut boleh tengok page bawah ni yer


Facebook :: mamaprettyhq
Instagram :: @mamaprettyhq
whats app :: 018-212 3253