Tuesday, August 27, 2019

esok meja kerje baru akan siap di pasang....



bila last sharing pasal dekorasi..??

tak ingat dah..

tak macam dulu.. setiap minggu ada jer bende nak share

well... zaman dah berubah..ahaakkss..
sis dah tak segigih macam dulu..
sedangkan.. banyaaaaaaaaaaaaaakkk sangat tips2 idea2 nak sharing kat sini..

korang tak tak.. aku dah sambung belajar dalam ID sekarang ni.. secara khusus..
dan tak tunggu habes belajar.. just gunakan pengalaman tuk buat duit dalam bidang ID ni..

yeaaahh finally...ahahhahaha..

takper.. biar lambat.. asalkan langsung tak pernah mencuba..

aku selalu terpikir.. kenapa la dulu2 aku tak belajar apa aku minat ni semua
sedangkan.. aku tau.. dari sekolah menengah lagi aku dah suka pasal ID..

tu lah.. dulu2 takde pendedahan..
takde sapa bagi galakkan..
makpak aku pon mana lah tau pasal semua ni..
in fact.. sampai sekarang pon tak tau kot.. ahaha..
so bila kata nak sambung belajar..
kite kene belajar bende yang kite sedia maklum jer..
yang katanya senang dapat kerja.. boleh dapat gaji tinggi..
sedangkan.. tak pon..!! struggled giler yer nak hidup..
nak kerje ngan bidang yang kite belajar tapi tak minat..
sampai end up.. aku benti kerje dan sanggup kerje biasa2 jer -bukan dari bidang kite belajar tu pon-
asalkan hati tenang..

serious ni...

takper.. dah berlalu pon semua tu..
n sekarang.. biar aku kejar balik cita2 aku dulu.. gituuhh..
sedangkan dulu takde pon cita2 nak jadi ID.. ahahaha..
n mana nak tau ada 'bidang' tu.. duluuuuuuuuuu...
kalau masa boleh di ulang.. aku tak nak belajar akaun tu semua yer..
separuh menyesal..separuh tak..
yang tak tu.. sebab aku amik as ilmu... dan pengalaman..
takde lah rugi sangat pon.. sebab gaji masyuk..
berbaloi ar ngan kerje tu macamana kan..

sebenarnya aku bukan nak sembang pasal kerje pon..
aku niat nak update entry pasal dekorasi bilik tido sebenarnya..
tapi dah tersembang lak.. so biar kan jer lah..
anggapla borak kosong..
dari kan tak berupdate..

sebenarnya.. kalau nak cakap pasal borak2 tu..
memang banyak bende nak borak..
bukan pasal deko atau kerje jer..
tapi pasal kehidupan.. pasal pendapat...
tak tau mana ketagihan aku pada menulis tah..
dah hilang bersama socmed2 yang wujud lebih aktif sekarang ni..
macam instagram...

well.. esok meja kerja aku nak di pasang..
aku ingat.. aku dah tak perlu kan nya.. macam bilik kerje aku dulu2...
aku siap tukar meja kerje yang panjang kepada lebih kecik sebab nak jimat ruang since dah jarang guna..
tapi tak.. aku masih perlukan..
salah satu nya semangat sikit nak menulis blog..

harap nya meja-ruang kerja baru akan bagi aku semangat baru.. konon nya

kau tengok kan jer lah nanti...




ok.. lusa... aku update pasal dekorasi bilik yer...







ahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaha...............

sis gelak dulu..
dalam masa yang sama.. #siscuba