Showing posts with label PINKgarage collection BOUTIQUE. Show all posts
Showing posts with label PINKgarage collection BOUTIQUE. Show all posts

Tuesday, February 17, 2015

PINK GARAGE COLLECTIONS-menjual mainan berbentuk pembelajaran pada anak









credit FB header - EKIN




PINK GARAGE COLLECTIONS ni dah lama dah ada..
dari tahun 2013 lagi..alhamdulillah..
jugak dah di daftar kan perniagaan SSM pada tahun yang sama [2013]
masuk tahun ke-3 [2015] ni..
aku nak fokus kembali pada perniagaan WOODEN TOYS - EDUCATIONAL LEARNING TOYS
yang berkaitan ngan MOTOR SKILLS - EARLY EDUCATION 
sebab aku memang minat sangat ngan hal2 berkaitan ni semua..

jadi.. HARAP DAPAT SAMA2 SOKONGAN dari semua kawan2..
serta pembaca blog aku ni...
FOLLOW page PINK GARAGE COLLECTION di FB dan Instagrams




ada LEBIH DARI 100 jenis pilihan mainan berbentuk EDUCATION dan IQ DEVELOPMENT
sesuai untuk parents yang  suka beri pendedahan pendidikan awal pada anak
memandangkan mainan berbentuk macam ni [wooden toys&montessori] 
bagus tuk MOTOR SKILL-BRAIN STORM-MANIPULATIVE-
HANK N EYE COORDINATION-
pndedahan peringkat awal anak..
nak lebih lagi.. boleh terjah PAGE PINK GARAGE yer



bukan tu jer.. ada jugak pilihan mainan lain tuk baby.. dan stuff untuk mommies






















jom terjah dan jangan lupa FOLLOW yer kekawan...
nak beli lagi di alu2 kan...

boleh direct jer what's app / sms  :: 019-2085089
atau email :: nurha_abdul82@yahoo.com














Monday, May 19, 2014

Lagi satu langkah...semoga dipermudahkan...










semoga di pemudah kan segala..
tak sabar nak ke kelantan...yaaaeeyyy....
aku akan bukak tapak jualan di kedai area Kelantan dalam masa terdekat...
bukan booth tau..tapi tapak dalam kedai... 
bayar sewa dalam kedai/boutique..
kire senang cerite macam bukak kedai lah...giteewww
alhamdulillah di berikan jalan...
sangat teruja..!!


so warga kelantan.. nanti boleh dapatkan jubah2 cantik..dress2..
dan jugak blouse2 yang muslimah...
yang biasa aku pakai korang suka tanya tu pon ada jugak..
kedai tu yang akan di buka pada bulan June ni [insyaa Allah]
sekarang dalam proses susun atur dan mencantikkan lagi kedai tersebut..


JUALAN PRE-RAMADHAN
nanti aku akan update kat mana kedai tu akan di buka yer..insyaa Allah...
sikit jer masa lagi..
sama2 korang semua datang meriahkan yer...

dan doakan segala nya di permudahkan...
untuk kedai tu..dan untuk aku jugak..

lepas ni..kerap lah aku ke kelantan...weeeee....


okeh..sementara tu..
aku akan bukak jualan secare on9 jugak kat blog ni sok lusa..
nanti kan...
ada banyak baju pelbagai saiz..





notatanganAty :: gigih lah aku menggosok..nanges....


:: jangan tanya kenapa kat Kelantan..