Showing posts with label pants. Show all posts
Showing posts with label pants. Show all posts

Tuesday, January 03, 2017

31 dec 2016 - when i turns to 34 and Happy New year







Selamat hari Ulangtahun kelahiran untuk diri sendiri yang ke 34
alhamdulillah.. masih di berikan peluang tuk hidup sampai saat entry ni di tulis

34 tahun...dulu2..rasa macam 34 tu dah tua..
tapi..biler dah masuk 34 ni sendiri..eerrr...tak lah rasa tua sangat pon..
sedapkan hati..itu hanya lah imginasi dan perasaan sendiri2 jer yer..harap maklum..

hakikat nya.. nak jerit.."34 tahun dah..??!!! apesal rasa tua sangat nihhh..!!"

rasa tua bila..anak jiran sebelah yang bersekolah rendah panggil aku makcik...
aku baru nak bahasa kan diri aku akak.. 
tak glemer langsung panggil i ols makcik tau..
panggil lah unty vogue ker kan..
bahahaha.. lempang nak tak aty..

terima jer lah hakikat tu...




sokeeeyy.. angka umur tak penting..
yang penting.. apa yang kau dah lalui sepanjang kau hidup sampai ke saat ni
apa pencapaian kau..apa kenangan kau..
kesihatan..kebahagian..kegembiraan..rezki...
dan apa amalan2 yang kau dah kumpul tuk bawak masuk kubur nanti..uhuhuukkss
mati makin dekat... jangan ingat nak enjoy jer aty ooii...
baik lah.. *muhasabah diri sendiri



masih ada orang yang pasang azam baru setiap kali birthday atau awal tahun??
dan akhir tahun mengeluh..takde apa yang di capai dari azam tu..
heheheh..biasa tu...biasaaaaaaaaaaaaaa....
memandang besday aku bebetul akhir tahun..sehari sebelum tahun baru..
jadi..azam aku sekali gus..senang..
tapi sebenarnya.. sejak bertahun2 lepas..aku tak ada azam setahun sekali..
azam aku adalah sepanjang tahun..!!
setiap hari mengharapkan hari2 yang di lalui di permudah kan..dan lebih baik dari hari sebelum nya..
hari2 aku mahukan peningkatan..
tak kisah dari apa segi sekali pon..
hari2 aku cuba perbaiki diri dan akhlak..
hari2 berdoa supaya aku sentiasa menjadi orang yang lebih sabar dan berlapang dada..



eeaahh... 2-3 menjak ni..aku suka sangat beli baju color hitam..pakai tudung hitam.. rasa elegant pulak.. miahahaha *tetiba



by the way.. who says you cant wear palazzo / wide legged pants with tunics??

trust me.. its fashionable enuff !!
tak kire samaada korang terlalu kurus [like me] atau medium or large size
korang boleh bergaya dengan confident..insyaa Allah


my super comfy CILEA PALAZZO PANTS in White from 

FACEBOOK :: Cloche By Atyfared
INSTAGRAM :: cloche_byatyfared



datang dengan 4 colors [ WHITE / GREY / CREAM BEIGE / BLUE MINT ]
dan 4 size [ S / M / L / XL ]




By the way.. HAPPY NEW YEAR GUYSSSSSSS... !!!




Monday, September 29, 2014

OufitOfTheDay :: my royal blue













CHIFFON PALAZO
mustard chiffonkemeja
carry bag dari Nile.com
Tya WideShawl ByAtyFared
sneakers wedges
Hand sock kat lengan demi keselamatan walaupon lengan butang


Ni masih pagi sampai dalam kul 9-10 pagi..
saja datang awal sebab nak kat sini nya kejap jer..
petang tu ada plan lain dating2 ngan laki aku...huuuuu..

Panas?? Aku bukan pakai baju jacket.. Lagipon redup dalam ladang kan...
aku kan memang jenis pakai palazo..

royal blue warna kegemaran aku tahun ni..
tah berapa kali aku ulang pakai mix n match ngan kaler lain..
tu seluar palazo tau.. bukan skirt..
kat dalam ada full silk inner 
cutting boot cut [lebar bawah]
so nampak macam skirt jer sebab kembang semacam kan..

fes time sampai sini..cantik tempat ni...
ni kat broga hills tau..
kat bawah bukit..
tu belakang tu laluan mula nak naik lah tu..
ni tempat parking die..
celah2 pokok sawit die kasi ko parking...huuuu...
penuh ni kiri kanan kereta parking..
tak nampak..
orang tak ramai masa ni sebab awal2 lagi derang naik bukit dah gamaknya..
semua dah naik bukit tu..

ni bawak qaleef gi tengok arnab kat rabbit fun park bawah ni lah..
lama tak bawak qaleef gi tengok menatang kan..
jauh berjalan semata nak kasi main ngan rabbit...

idak lah aku nak naik bukit cegini ghopernya..huuuuu....

laki aku cakap.. satu hari nanti..
die nak gak naik..
dari bawah..memang nampak cantik sangat..
pakkal lah haritu pergi ngan anak..
tak bawak kasut pulak tu..
outfit pon langsung tak sesuai...
tak pikir pon nak naik bukit bagai..tak kose lah ooii buat masa ni...
tunggu lah anak dah besar -dan kalau masih takde anak kecik-
nak gak aku ngikut naik sekali [insyaa Allah]