Friday, May 28, 2010

episode 2-RuMah lepas kawen~

sambungan daRi : episode 1 -RuMah lepas kawen~

tetiBer nak ceriTer pasaL rumah Lagi...

terpikir nak cat umah kaLer aper...

peraBot yang macamaNer....

coLour : aku suker kan kaLer2 yang pasTel yang redup...cosy... romanTik macam biLik aku kat SINI

coKLat..dark cokLat...gRey... 

but nope for bLack...

OR pinK... even aku obses ngan pink...~weeeeee

apetah Lagi kaLer hiJau...!!
sori en tunang.. ur feveret kaLer orang tak naK Listing kan...~ngeee

 ~memang canTik..waLaupon aku suKErkan puteh...tapi eerrrr..macam.. duLL sangat Lar..boring sikit nampak.. ~





~ aku suker sumer coLour n pesyen kat atas ni..!!~




~ kombinasi ngan sofa kaLer2 pasTel jugak ~
nampak sangat cosy kan...
simpLe..
canTik..

ok... muktamad...
tak nak tengoK kaLer2 Lain dah...~ngeeee

*
*
*
*
*
perabot...?? hurrmm...
kene kiRe baJet duLu..
sebab nak kawen dah ni... Lagi banyak kuar duit...adeeyyy...

tak per...peLan2...sikit2 ok...

tapi nak surVey2 duLu...

~ aku memang suker kan L-Shape sofa ~


~ cantik nyer kombinasi..!!~

 ~aku suker kan kerusi meja maKan macam nie...tapi...uurrmm..macam tak sesuai jer ngan aku.. aku perLukan sumtin yang Lebey simpLe~


~macam nie~


~ or ini ~


sumer nyer canTik2...!!
huhu...berangan jer aku ni... baJEt kecik..citerase nak tinGGi jew...~ngeee..

tak per2..positif..
insyaLLah aku pon boLeh buat umah aku secanTik kat atas tu sumer...cehhhh...~
waLau ngan bajet yang ciPut..~ngeeee