Friday, June 25, 2010

buLat tak..??




ingat Lagi tak n3 pasaL pomander baLL yang aku dok heboh2 tak jumper boLa kabus nak buat pomander ni..?? n3 kat SINI ... aku tak pergi pon KL tu sabtu yang aku cakap nak kene pegi tu..sebab.. tak sempat nak kejar mase...!! sabtu tu aku juz ley hunting for barang hantaran jer.. tu pon..dah sampai ke maLam...

so..maLam semaLam.. mase aku ngah kemas2 Lepas wat hantaran.. terase semak puLak bunge2 berterabur tak buat aper2.. bunge2 ni agak besar berbanding bunge2 aku tuk wat hantaran nanti... ni bunge2 baLance dari mase buat hantaran adik aku bertunang duLu... so memang dah pLan nak wat bunga poMander baLL~ ceehhh..macam teror jer bungi kan...~ngeeee

nampak sekaLi kabus 4 segi.. aku alter potong2 jadikan buLat..eerrrr....tapi... tak buLat pon...!!! 

korang rase buLat tak bunga poMander aku nie..??
*
*
*
*
*
*

n macam comot kan..!!! okeh okeh... aku akan kemas kan nati malam....~weeeeeeee.... :)