Saturday, August 21, 2010

n3 dihargai...cehhhh..!!

on9 sekejap sementara nak tunggu miting..
 
1st... cek email dulu..
personal email n opis email..
then..layan fb kejap...
pastu baru masuk blog...
sambil blog walking...
tengok comment yang masuk...


N3 yang aku begitu teruje pasaL kad kawen yang aku kecoh2kan..
dah siap dan dah diamik...
eerr..saat ni.. kebanyakkan kad tu dah siap dihantar pon..!!

okeh..berbaLik cerite kaitan  n3 tu dan comment yang masuk..
dapat satu comment yang besh..!!
eerr... tuk aku lar...~ngeee

 ~ kLik tuk bace ngan Lebih jeLas ~


receive comment from
anak kepada uncle yang buat kad kahwen aku tu...!! ~ senyum...
aku tak pasti kenaper...
tapi rase besh..!!!
may be anak uncLe tu tak sengajer terjumpe bLog aku...
yang kebetuLan cerite pasaL kedai family's die...
as a peLanggan.. terase diriku begitu berharge...~hahahaha
yeah..terase dapat penghargaan pulak..~ngeee
cehhh...tu pon nak cerite...
maafkan aku yer kawan2.... ~masih tetap senyum... :)

petang ni mau pegi beLi baju melayu raye en tunang...
sekaLi ngan baju aku...~weeeeeeee