Wednesday, November 30, 2011

sejak mengandung..aku rase 'HOT'...



cisss...HOT lar sangat kannnnnnnn...
tak de maknenyer...!!
aku rase HOT macam cacing kepanasan....
seminggu dua ni..tidor malam..aku cepat sangat berpeluh kepanasan..!!
sedangkan sebelum ni tak pon..
sekarang tidur kene pakai kipas atas bawah..!!
eerrr...kipas kat ceiling tu bukak kuat2 dan kipas kat meja ngadap aku sorang jer..[huhu]
siyes...kalau tak..memang aku mengamuk2 tengah malam sebab tak ley tahan..
jadi awal2..laki aku dah tarik kipas meja kat biLik solat masuk biLik kiteorang...
[tu pasal sekarang asyik kene kejang otot kaki jer sebab dah pagi2 sejuk giler pulak..!!]


umah sewa aku ni tak pasang air-cond..
sebab..laki aku ade athma..
Fared mudah selsema dan batuk kalau sejuk sangat...
kaLau balik kat umah family aku sekarang pon..
tidor kat bilik aku kat sane..tak bukak air-cond dah..[nasib baik umah tu memang sejuk]


tapi kekadang kalau dah musim2 panas..
ade gak laki aku bunyik2 nak pasang air-cond..[huhu]
tak tahan..!!
[tunggu pasang kat umah baru terus jer nanti]


macam sekarang ni ar..
laki aku tak ar rase ape2..
aku yang ngah pegnan ni..
memang mudah panas dan berpeluh2..
sedangkan badan kurus kering..
tengah2 malam terjaga lenjun badan sebab mandi peluh..
nak mandi tengah2 malam tak suke..
risau kene penyakit lain pulak..
jadi.. aku lap2 jer badan ngan air sejuk..
lepas tu kene ar bukak kipas kuat2...
betul ar kate Yongnana [tengah tunggu 'masa' jer tu]
ibu mengandung memang HOT..hehehe...
macam seksi jer bunyik kan..
tapi seksa sebenarnyer ko tau tak...[ngeeeee]


orang kate minum air masak banyak2..
dah berkoyan dah aku minum...
lepas tu tengah2 malam.. 
asyik bangun nak terkucir je pulak..*sigh


macam ni lar orang mengandung kan..
macam2 hal..


eehh..aku dah masuk 5 bulan ar arini..!!
alhamdulillah...
malam ni ade check up kat klinik [private]
tak sabar nak jumpe baby..!! [yaeyy]
harap2 ley tau gender baby..