Monday, April 29, 2013

BATCH 3 :: WOODEN TOYS [STOCK SEDIA ADA]





PEMBELIAN BUAT MASA NI TELAH DITUTUP

SOLD /FULLY BOOKED

PADA YANG SUDAH MEMBUAT TEMPAHAN..
SILA BUAT PEMBAYARAN AWAL UNTUK MEMUDAHKAN PROSES PENGHANTARAN DI BUAT SEKALI-GUS

TERIMA KASIH

DAN PADA YANG DAH BUAT PEMBAYARAN..
SEBAB RAMAI YANG REQUEST SUPAYE PENGHANTARAN DI BUAT MINGGU DEPAN SELAPAS MINGGU PRU [RAMAI CUTI PANJANG DAN BALIK KAMPUNG]

HARAP MAKLUM



MONTESSORI 4 SQUARE OF COLUMN




alhamdulillah...stock dah sampai..
dah selamat berada depan mate dalam tangan


jadi pada sesiapa yang masih berminat dengan LEARNING WOODEN TOYS ni..
boleh hubungi/email aku dengan segera..
sebab..STOCK ADALAH TERHAD..!!



ini jer stock yang aku dapat..
sebahagian dah di tempah -batch 2-










kalau ade yang tak tau pasal kebaikan menan ni..
boleh refer kat entry lama aku ni..[ DI SINI]
aku belikan tuk anak aku Qaleef..





menan ni sangat bagus tuk melatih IQ anak...otot2 jari...stimulasi...kretiviti dan kesabaran...
bagi aku..secare individu...permainan ni agak bagus untuk perkembangan baby..
aku dah kenalkan menan macam ni sebelum Qaleef belum cecah setahun pon lagi..
memang sangat2 memberansang kan... [jujur]
aku boleh nampak minat Qaleef pada permainan berbentuk IQ macam ni...
sebab aku percaya..Qaleef belajar menyelesaikan masalah-mencarik jalan- untuk keluarkan block2 kayu pada tiang tersebut...
dan lepas tu..dia boleh buat bende yang sama pada perkara lain..!!

iyeerrr...akal nye bertambah 'panjang'...huhu...





kali ni ade 2 jenis

SET A :: 5 TIANG
SET B :: 4 TIANG
[ Saiz adalah sama - 5 tiang ada penambahan lagi satu bentuk-]



HARGA

RM 30.00
[tidak termasuk penghantaran]

harga adalah sama untuk kedua-dea jenis set [samaada 4 atau 5 tiang]




KOS PENGHANTARAN - Pos Laju-

SEMENANJUNG MALAYSIA :: RM 8.00
SABAH :: RM 12.00
SARAWAK :: RM 10.00



email :: nurha_abdul82@yahoo.com







pada semua pembeli BATCH 2 yang tak sempat di-refund dan ada yang sanggup menunggu..
terima kasih banyak sebab percaya pada aku...
insyaa Allah...barang dalam proses untuk penghantaran secara berperingkat mulai minggu ni jugak..





p/s :: kalau cepat dan sempat..aku akan hantar sekali semua barang dalam minggu ni..senang kerja... ;p