Wednesday, January 28, 2015

HOT nyer aku..!!!!



aku HOT..??
rasa nak lempang tak biler baca..
perasan nya minah ni oooiiii...!!!

bukan aku HOT yang tu lah...
ko ni pon...


bukan jugak HOT TEMPERED panas hati ke hapa...

kanot kanot...
aku sekarang susah nak naik hangen hokeh.. hahaha..

berkat azam bertahun2..

dan berkat belajar erti kesabaran ngan dak qaleef..giteewwww...

agagaga...

ni lagi pulak pregnan..
kalau rasa rasa2 nak marah jer.. 
kalau tak mampu nak jam2 tu bangun amik wudu' atau mengaji..
cepat2 lah ko istighfar banyak2..
insyaa Allah berkesan ko.. heheh..


HOT yang ni nak cerite ni..
pasal kaitan cuaca ngan orang mengandung ni ha..
cuaca skarang memang ngah panas..
panas pulak tu..jenis terik bahang tu..
aku kekadang.. macam menggelupur duduk kat tingkat atas umah ni ha..
tak tahan panas ooii...
sedangkan aku bersinglet bersuar pendek jer pon..
tapi lenjun gak lah baju aku bau kepam...

ko nak bajet.. tahan lah tak nak bukak aircond tengahari buta..
tapi kalau dah tak tahan.. memang aku on kan jer.. hahaha...legaaaaaaa.....

tapi kalau hari2 ko nak bukak dari kemalam.. 
sakit gak lah nak membayar bil tu nanti kan..
nak beranak ni ooii.. kene berjimat cermat..
kalau nak sedap jer memang lah kan..
kalau kat opis tu tak per.. kempeni bayar.. hahaha...
ni kat umah laki aku yang bayar.... 
mithali sangat ni bini jimat tau duit laki..
sapa kate ai boros2 duit laki aku tu...mey sini aku sekeh sikit...ngeeeee....


lagi pon.. memang hormon orang mengandung lain sikit..
aku pernah baca dulu..
tapi malas aku nak carik info share ngan ko sekarang lah..
tapi yang pasti memang ada kaitan...
asal mengandung jer akan rasa 'hot' giteeewww..
bukan hot seksi.. tapi hot yang memang boleh jadi hot tempered...
hahahaha.. 

ok..tak kelakau...




tapi memang tak tahan gak lah..
lagi2 dah masuk 5 bulan ni..
laki aku cakap elok jer die tak rasa panas tido malam..
tapi dah aku berpeluh2 tak ley  nak tido..
memang ekon jer lah jawap nya..
kekadang..aku bangun gak mandi tengah malam walaupon dah mandi pon petang tu...
aaaahhh..elok tak elok.. aku dah panas macam tu..
tak kire dah tu ooii...



aaiihh... memang tak tahan..
ritu musim2 hujan.. sejuk rumah.. sedap sikit..
tapi kesian lak kat negeri2 yang terlibat ngan banjir dek hujan kan..
ujian Allah.. kite tak lalui nya.. 
tak berani nak cakap atau complain panas sejuk hujan ribut ke hapa kan..
bersyukur jer lah.. masih berada dalam keadaan selamat dan selesa..
panas2 tu ko tahan jer lah labu ooii..







IKLAN






BLACKBOARD STICKER

Self adhesive / sticker gam di belakang
easy to use

-size :: 45 x 200cm [memanjang]
termasuk :: 5 batang kapur

* terdapat juga whiteboard sticker [ Rm 35 including postage]






PRICE :: RM 39 INCLUDE POSTAGE [sm]



WHAT'S UP /SMS :: 019-2085089
[untuk urusan jual beli sahaja]
EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com