Sunday, February 15, 2015

borak kosong pagi ahad....



sebenarnya on lappy pagi2 ni nak update blog satu-2 untuk schedule entry konon nya..

tapi lepas bayar bill2 umah ni senang pakai on-9 sajok...
bayar personal insurans diri sendiri...
lepas tu.. cek2 akaun buat kire2 berapa boleh simpan bulan ni..
berapa bajet tuk aku shopping bagai...
tulis alamat kat CN pos laju tuk laki aku tolong hantar kan barang esok..

lagi...
pikir2 jap gi nak soh abah sado gi bayarkan kereta aku..
bukak akaun balik tengok berapa bajet boleh guna semula..
hari ni nak ajak abah sado gi one baby world ulu klang tu..
nak beli nursing bra...sebab tengok ada sale..

-laju2 bukak web obw- amik masa sejam

ok setel...


bukak blog.. konon2 nak hapdet..
blogwalking dulu... tengok update jumaat tak sempat nak baca..

teringat pulak pasal bekfas pagi ni tuk anak dan laki..
abah sado subuh2 tadi offer nak belikan roti canai...
tapi tak gerak2 pon lagi nih...puufftt....

tengok2... eaahh... dah kol 9 laaahh...
tak ley nak on-line sangat time2 laki ada umah..
laki aku nanti  pandang aku kecik besau kecik besau jer...
kerek semacam....

jadi.. ini jer lah entry aku dapat buat pagi ni..


ok.. bye....




bagitau sikit :: 2 hari sekali sejak 2 minggu lepas kene cek Bp kat klinik..
memanjang jer low-blood-pressure...
aku gi klinik satu malaysia jeewww...freeeeeee..
nak cek tak sampai berapa minit pon...
semalam ngadu kat nurse yang selalu cek aku tu..
apesal aku yang baru nak masuk 6 bulan tapi segala nya sakit macam aku lagi seminggu nak beranak..

nurse soh laju2 gi spital buat scan takut kepala baby kat bawah 
macam orang nak beranak tuuuuuu...


gulppp...


series...???


orang cakap tuk anak 2 normal....

tapi nurse cakap..
ada orang dah beranak 5 kali pon tak rasa macam tu...


since nurse dah cakap macam tu..
hari ni.. nak gi lah scan...
risau gak..
takut terberanak sebelum masa nya -bak kate nurse tu lah-




baik baik......