Thursday, July 01, 2010

hantaran Aku~

hantaran aku dah 98% siap...!!! howyee....!! dah Lega..seperti ape yang aku bayang kan.. simpLe jer.. n tak susah pon nak buat.. cume amik mase sebab aku tak banyak mase nak ngadap sumer tu... but now.. hampir semua dah seLesai.. so..aku tak penin dah lar.. nak kene pikir bende Lain puLak..

1- SIREH JUNJUNG + CINCIN -HaLf DONE
~Cincin dah beLi.. dah siap gubah..tinggaL nak Letak sireh junjung n fresh fLower jer.. n kompem2 pagi nak kawen tu baru Ley seTel...

2- PERFUME - DONE Gubah

3- KASUT - DONE Gubah
~pLan nak beLi buLan 8 nanti.. mase meGa saLe.. tapi dah beLi dah Last month..sebab maLas nak pikir2 da...~ngeee

4- JAM TANGAN - DONE Gubah

5- WALLET DAN TALI PINGGANG - DONE Gubah

6- SEJADAH DAN KAIN PELEKAT - DONE Gubah
~Ni Last sekaLi aku gubah... sebab aku memang tak pandai nak meLipat2 jadi macam2 bentuk.. puas Lar aku Lipat bukak baLik.. pastu Lipat baLIk..dah macam2 bentuk aku buat..tapi macam tak cantik  jadi jerw..huhuhu..kesudahannyer.. aku Lipar simpLe2 jer.. hasiLnye.. yang ni aku tak Ley pubLish sekarang... tunggu aku kawen nanti key... ~weeeeeeeeeeeee

7- BUAH - Half DONE Gubah
~ kaLo boLeh nak seTeL cecepat gak..hahaha..tapi ape kan daya.. buah tak Ley bertahan sampai 2 buLan ok..!!so.. siap kan gubah Bekas jer... tinggaL nak Letak jer buah nyer nanti.. aku cume pikir nak Letak satu buah iaitu ~strawberry...


8- COKLAT - Half DONE
~ ni pon bekas jer aku dah siap kan... n cokLat aku dah tempah kat ICHA CHOCO yang cerite kan haritu kat n3 nie.. n baru tadi bekesempatan nak deposit 50% kat akaun Rina tu sekaLi ngan untuk cenderehati tetamu.. cume ade sikit perubahan aku beLom update Rina.. okey..lelapang nanti aku emaiL die.. so..aku Ley consider Done kan...

9- CAKE @ CUP CAKES - UNDONE
~yang ni aku masih terpikir2 n tercarik2 Lagi.. ade cadangan?? kaLo boLeh diganti ngan bende  makanan Lain...??


so..Ley consider 98% siap tak..
eeerr..tuk hantaran ni jer Lar..
atau..peratusannyer nak bagi kurang Lagi...?? ~ngeeee

kaLi ni aku tak provide gambar.. may be dah nak dekat kawen nanti baru aku akan Letak... 

untuk pengetahuan.. segaLe bekas hantaran aku seWa jer kaLi ni..
nanti aku share kat korang2 sumer kat maner tempat tu..
kaLo nak tengok conToh ley ar layan gambar sikit kat SINI
Yang warne putih tu...
maner Lar tau kaLo ade sesaper berminat nak sewa jugak..
harge pon agak berpatutan ok...~wink...

p/s : Lepas ni Ley fokus pade hantaran en tunang puLak... oowwhh.. warne pon tak decide Lagi...~