Tuesday, November 26, 2013

bila suami jugak nak minum EPHYRA






24 hours sponsored post entry





dah masuk bulan ke-5 aku minum Ephyra....
dah banyak kesan serta perubahan yang aku cerite kat korang..
bayangkan..seawal 30 hari dah boleh nampak kesan nya aku cerita kat SINI :: Perubahan 30 hari dengan EPHYRA
kemahen aku masa tu beraye ngan muke berseri2 berbanding masa bulan pose tuh....*kedip2 mata

dan..sebagai mama modern [lar sangat] yang asyik pikir nak cantik jer tapi masih tegar menyusukan anak ngan susu badan..
aku agak berhati2 dengan ape yang aku makan lebih2 lagi supplement tambahan...
tapi dengan EPHYRA aku tak perlu risau..
nak cantik..sambil bagi kesan yang baik pada anak dengan susu badan...
EPHYRA sangat membantu...
ko boleh baca lebih lagi kat entry aku yang ni :: Produk Ephyra juga sesuai untuk ibu yang menyusukan anak 

bulan seterus nya...
bila aku dapat rasekan kulit2 aku yang kering kat sesetengah bahagian badan...
bertambah elok dan lembab..
parut2 kesan luka lama jugak semakin pudar...
kesan nya agak ketara untuk aku..
biler ada bahagian2 dalam yang aku tak perasan sangat...
tapi berubah menjadi bertambah elok...
paling penting...penyembuhan tu dari dalam...
dengan memperbaiki dan memperbaharui sel2 lama yang dah mati...



motip letak gambar ni...?? sebab aku rase mudaaaaaaa.....muwahahaha....!!!

ni perubahan selepas bulan ke-4
ada macam budak lepasan SPM tak..?? *pang...!!
31 tahun dah oooiii bulan 12 ni....



sekarang...aku dah sangat2 kurang make-up tebal macam awal2 dulu...
kalau dulu...tepek foundation tebal nya...peluru tak lepas oooii....
sekarang...aku lebih konpiden tanpa make up tebal...
selapis bedak compact dah memadai..
macam pernah aku cerite...kulit dah semakin kurang kusam nya...

" tak putih pon ko aku tengok...?? "

oouucchhh....


hagak lah pulak ko kan...

kalau aku yang tinted 80% ni tetibe nak putih melepak macam nora danish...
memang tak ar....

cume...terase lah cerah sikit...berbanding sebelum...ehem ehemmm...
kulit berseri...dah tak kusam lagi....
melepak tu tak penting..
yang penting biler kulit bertambah sihat...giteewww...

eerrr....tapi..kot kalau aku TER putih melepak mcam maria farida tu..
haaaa....tu jackpot nama nya...

kot lah...kot.....ahaakkss....


bersyukur aty..bersyukur...


eerrr.... baik lah.... aku bersyukur...

dan bersyukur jugak berjumpa dengan produk sebaik EPHYRA ni....




motip letak gambar sendiri lagi..??
bukan tajuk entry macam khusus tuk Fared ker..

*krik..krik...krik....




okeh2...jap..carik gambar terbaru Asben aku tuh...
die pon minum Ephyra jugak sekarang hokeh...



muwahahahahaha...motip nak jugak ade menyelit muka sendiri..??!!

kali ni ber motip...fared ni memang susah betul nak amik gambar die sorang yang posing elok2 nak tayang kat blog aku nih....

pemalu kah....aauuwww...


kalau ade pon gambar die yang sipi2 macam ni..
boleh laaaa... ni pon gambar die terbaru..



haaaa.....ingat tak entry lepas aku ade cerite asben aku fared test minum EPHYRA ni kata nya sedaaaaapp...??
tak ingat..?? tak per... ko ley baca entry tu kat SINI...

sejak sebulan lepas...aku buatkan tuk fared setiap malam sebelum tidur..
sebab die asyik mengadu muka dia berminyak..
mentang2 kerje ngan syarikat minyak kan....
muka pon nak berminyak2 jugak kaaaahhh....
problem fared biler setiap kali bangun tidur..
muka die berminyak teruk...!!
aku pon heran kenape jadi cegitu...tidur dalam air-cond...
tapi macam baru keluar dari power plant jer aku nengok nya...
tu aku bagi jer die minum EPHYRA nih 

boleh ker lelaki minum jugak..??

boleh...!!

suami nye retis MEMEY SUHAIZA dan jugak sekarang ni dah jadi duta rasmi produk ni...
Norman Hakim tu elok jer minum tuk tenaga...
tu aku kasi kasi Fared gak try....

ni dah lebih kurang sebulan..
nampak jugak lah kesan baik pada Fared...
die tak de masalah kulit jerawat bagai...
tapi berjaya atasi masalah kulit berminyak dia...
dah semakin berkurang..
jadi..kene lah kosisten pengambilan nya....
sambil2 tu...boleh menambah tenaga jugak...insyaa ALlah...


so...korang mempunyai banyak sebab kan tuk mencuba produk EPHYRA nih..??
untuk diri sendiri...dan jugak suami..
untuk ibu menyusukan anak dengan susu badan...
bonus biler anak jugak boleh mendapat kesan yang baik...
insyaa ALlah...
cuba dulu..baru tau....
kalau nak tau dengan lebih details pasal produk EPHYRA ni..kandungan dia..
kesan dia..boleh baca entry aku kat SINI :: cantik dan sihat dengan produk EPHYRA

atau kalau korang yang dah tau..
nak beli...atau nak repeat order...
macam biasa lah...

korang boleh dapatkan sekotak EPHYRA ni dengan harga RM 197
dan 2 kotak hanya RM 380..

untuk yang nak try dulu Ephyra ni..rase sedap jer tak...
boleh beli TRIAL PACK 10 Sachets dengan harga RM 68 [semenanjung] dan RM 78[sabah Sarawak]


korang cuma perlu email derang [pihak EPHYRA] atau notify/bagitau ko pembaca blog aty@vanillapink atau blog akubukanbidadari yer...



selebih nya...yang berminat dan Untuk maklumat lanjut, boleh layari ::

1)website official - www.oceanlife2u.com
3)instagram- ephyra2u

Untuk info @ pembelian boleh email jer terus di info@oceanlife2u.com

Atau hubungi HQ 0341417889 atau sms 019 3999 238







TAWARAN ISTIMEWA :: KORANG BOLEH DAPATKAN EPHYRA DENGAN HARGA LEBIH ISTIMEWA [LEBIH MURAH !!]..EMAIL UNTUK PERTANYAAN LANJUT :: 

nurha_abdul82@yahoo.com

 WASSAP/SMS :: 019-2085089



selamat mencuba yer...
jangan risau tentang rasa...
sebab...di jamin sedaaaaappppppp.....!!!




notatanganaty :: laki aku berkobar2 nak kurus biler tau produk EPHYRA ni boleh membantu..