Thursday, June 17, 2010

di niLai 3 ~sabTu Lepas

ape yang aku beLi kat sane yang aku dok sibuk pLan sejak hari jumaat Lagi tu..?? kat n3 nie

ok..aku berjaya dapat 80% barang yang aku dah List..

1) doorgift -DONE

aper yang aku beLi..??  aku dah wat n3 tentang cenderehati aku yang variety kat SINI


2) bunga untuk wat hantaran-HALF DONE

kenaper HALF jew...? sebab aku hanye pekenan dapat carik bunga kaLer putih ni jew.. Aku beLi kat KK Home Deco yang memang banye bunge roSe.. yang pink beLum jumper Lagi..so..seteL yang ni duLu... yang pink aku nak carik kat
SINI : romantika shah aLam jer.. harap ader...





3) Sejadah hantaran en tunang - DONE

ingat tak aku pernah beLi duLu dah.. tapi tak muat nak Letak daLam bekas hantaran aku nanti..
so..aku beLi yang ni...nipis sikit.. tapi cantik..!! mengikut kaLer en tunang suker.. hiJau tetap piLihan...~ngeee



4) poLystrene / kabus / lapik untuk buat hantaran dan pembaLut - DONE

aku dah pernah beLi sikit duLu.. tapi tak cukup.. so.. aku dah kire n beLi ikut perancangan...
hoPe kaLi ni cukup n Ley guner sumer tanpe perLu membazir..!!





5) manik / off whiTe ribbon - DONE

sikit nyer...!! baru perasan... tuk wat decoration hantaran aku nanti.. but aku harap mencukupi..!!



6) Paper bag untuk majLis pernikahan dan khatam al Quran - DONE

Ingat lagi cenderehati keronsang yang aku beLi tuk kawan2 mak aku yang akan khatam al Quran mase majLis pernikahan aku tu nanti..?? n3 kat SINI


so.. aku akan Letak bekas tu daLam ni bersame ngan puLut kuning tu nanti..

aku beLi cukup2 jew 30 Pcs...~ngeh ngeh...


7) kabus boLa untuk wat pomander baLL -UNDONE..!!

sebab aku tak jumper...!!  aku dah wat n3 khas tu kat SINI.. mintak tolong kawan2 bagitau kat maner aku nak carik... dan sabtu ni aku akan gigih mencarik kat KL puLak mengikut suggestion kawan2 bLogger ader bende tu kat area SEMUA HOUSE..



8) Capet besar tuk biLIk aku kaLer PINK - UNDONE...!!

Sebab aku da maLas nak carik...hahahaha... Lagi pon.. ade kawan bLogger cadang kan aku carik kat satu area Klang nie... die kate Ley dapat murah...!! n kebetuLan aku nak pergi ker FAMISTA perabot kLang ujung minggu ni.. so ..may be aku Ley survey sekaLi..sebab aku rase kat area2 tu jer...



ok.. tu jew... seLain 2 bende tu jer yang tinggaL.. aku rase..wat mase ni tak de ape lagi yang aku nak List kan.. buat mase ni sahaje Ok...~ngeeee

penat...!! penat berbeLanja...!!! uhuukkksss...~